Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor
Marigo schreef:Hoi allemaal,
Ook ik meld me voorzichtig in dit topicHeb m’n paardje pas 6 weken, maar overweeg nu ook een bijrijder te zoeken. Paard is zelf tot Z1 getraind, ik niet
En ben op zoek naar een dressuurmatige bijrijder die hem kan bijhouden. Bij echt goede kwaliteit betaal ik zelfs wel bij. Nu rijdt mijn instructrice hem 1x per week bij tegen betaling. Maar die kosten kan ik niet langdurig dragen. Ik begrijp voor wat ik zoek dat het nog een best uitdagende zoektocht gaat worden...Wat zouden jullie een redelijke vergoeding vinden voor iemand die paard met op niveau bijtraint? Het liefst natuurlijk gratis tegen gebruik van mijn paard en spullen haha maar ik besef me ook dat je voor kwaliteit soms moet betalen.
Marigo schreef:Dank voor de tips! Ik ga het denk ik idd eerst even via rondvragen en de directe omgeving proberen. Zelf zou ik iemand die bijvoorbeeld tussen 2 paarden in zit of een eigen paard geblesseerd heeft staan het meest ideaal vinden. Maar ook een jonger iemand met veel gevoel en aanleg behoort wat mij betreft tot de opties. Wordt vervolgd...
Marigo schreef:Haha regio Lochem ligt niet in de buurt voor je? :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers