verzorgers/bijrijders en paardeneigenaren in friesland!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 15:30

Ik zou me ook graag melden! Ik woon zelf in Leeuwarden en mijn huidige verzorgpony is deze week helaas verkocht, dus ik ben alweer een beetje aan het rondkijken naar een leuk paard, al is dat altijd een hele opgave omdat ik vrijwel altijd te jong word gevonden, haha.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:41

RianneH schreef:
Om het niet een advertentie topic te laten worden, vraagje. Hoe zijn jullie aan je (verzorg) paard/pony gekomen?

Via bokt! :D
Iemand waarmee ik in een JHK topic zit appte me opeens IK WEET EEN VERZORGPONY VOOR JEE !!! :')
Dus toen heb ik het 06 nummer van de eigenaar van die pony gekregen en heb ik hele avonden met de eigenaar geappt. Daarna een keer afgesproken en het was echt heel gezellig ! Ben erg vaak samen met de eigenaar naar het paard toe geweest, was altijd erg leuk ! :)

Fellow

Re: verzorgers/bijrijders en paardeneigenaren in friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 00:12

Kom er net dus achter dat ik bij bokker xNikitaaa op school zit, de wereld is klein! :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:49

xNikitaaa schreef:
Ach ja, je vind wel wat :). Het is lastig maar goed, het is het vaak wel waard. Ik heb ook verschillende dingen langs zien komen enzo, maar ik wordt altijd beoordeeld om mijn leeftijd en dan hebben mensen gelijk iets van: nee dankje...

Bij mij hetzelfde hoor. Maar ik snap dat ook wel, ik zou ook niet zomaar iemand van mijn leeftijd mijn paard laten verzorgen zonder dat ik er bij ben. Dat is toch een vertrouwen wat je moet opbouwen met de eigenaar, want diegene vertrouwd je wel haar paard toe, dat doe je ook niet zomaar aan elke van internet geplukte verzorger. :=

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:50

RianneH schreef:
Maar aan de andere kant ben ik als eigenaar ook behoorlijk kieskeurig. Je paard is wel een dier dat erg belangrijk is, naast dat jij als eigenaar verantwoorlijk bent bij evt ongelukken. Wijsheid komt niet altijd met de jaren, maar vaak wel..

Mijn paard heb ik leren kennen als verzorgster en uiteindelijk overgenomen. Je kent het wel, verzorgster vind paard erg leuk, paard moet verkocht worden, verzorgster wordt eigenaar :p

En dames, voor zoektochten naar een vz paard horen we op de markt te zijn;)

Ja, dit bedoel ik dus. :j

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:31

Lienek schreef:
Wij zoeken ook geen bijrijdsters meer. Dit is de zoveelste die ineen keer weg blijft en stiekem haar spulletjes op komt halen.
Nee voor mij geen bijrijdsters meer. Je kan ze niet vertrouwen.

Wat jammer dat je zo vaak teleur bent gesteld zeg! Mag ik vragen wat voor leeftijd de bijrijders ongeveer hadden? Puur nieuwsgierigheid hoor. :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:37

annekeh schreef:
Lante schreef:
Ik heb zelf ook wat paarden en een aantal super leuke bijrijders! Omg. Burgum.

Zoek je misschien nog iemand voor in de vakanties of weekenden? Ik heb zelf ook een verzorgpony daar ga ik meestal alleen op zaterdags heen!

Verwijder deze post a.u.b. Dit is niet de bedoeling van dit topic en door dit soort posts kan het topic op slot gaan. ;)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:49

Omdat er op de vorige pagina meerdere mod-berichten zijn geweest hierover en het inderdaad op de markt hoort.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 08:36

Houd alsjeblieft op met al die irritante advertentie achtige posts, want dan gaat dit topic alsnog op slot.
Maakt gewoon een berichtje op de boktmarkt, klaar. Die regels zijn er niet voor niets.
Laatst bijgewerkt door Akecheta op 09-01-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Dit is een reactie op een door mij verwijderde advertentie.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:24

On topic houden door off topic te reageren. Hm, het wordt mij wat te ingewikkeld hier. :')

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:14

hitmanhoeve schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met het verleasen of het leasen van een pony/paard in Friesland?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik ken wel wat mensen die betalen voor een verzorgpaard, in ruil daarvoor mogen ze er wel praktisch alles mee doen. Wel erg belangrijk om alles zwart op wit neer te zetten, wie wat betaald, dan hoeft daar geen onduidelijkheid over te zijn als er bijvoorbeeld een DA geregeld moet worden..

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:06

xNikitaaa schreef:
Costa haar ijzer is gister los gegaan, was aan het rijden en hoorde opeens 'getik'. Ben afgestapt en naar de ijzers gaan kijken, en eentje zat inderdaad los. Heb haar toen maar even goed aan de hand uitgestapt, aangezien ze toch al wat zweette met haar dikke vacht. Hopelijk kan de hoefsmid snel komen :).

Wat vervelend zeg!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:33

Gaat Zalenka1 Serena dan ook verzorgen? :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:01

Is het misschien een idee om hier een hk topic van te maken? :o

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:12

Doe maar nikitaaa want ik heb er geen tijd voor :')

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:01

Marleenloveu schreef:
Was het niet de bedoeling dat het HK topic voor verzorgers én eigenaren gemaakt zou worden?

Ja eigenlijk wel vind ik haha. Wat mij betreft mogen eigenaren zich ook gewoon melden, eigenaren verzorgen ook paarden toch? :P

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:02

Rianne_ schreef:
Hallo!

Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen.. :o Ik heb even gezocht op topics van mensen uit Friesland en zou jullie graag willen vragen of iemand een plekje weet voor 2 Haflingers? Mijn stalgenootje en ik hebben allebei een Haflinger waarvoor we op zoek zijn naar een plekje waar ze in de zomer 24/7 buiten staan en in de winter minimaal 8-9 uur. Graag met een goede (verlichte) bak en uitrijmogelijkheden. Het heeft wel enige haast, aangezien onze huidige stal ermee stopt ivm privé omstandigheden. Gezocht in Noord-oost Friesland! (omgeving Burgum bijvoorbeeld) Alvast bedankt! :)

Ik heb je even een pbtje gestuurd!
Is er niet nog een plekje vrij in die pensionstalling bij burgum? :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:50

Oh echt? _O-

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:14

leuk miekel92! :D
Kom je ook in ons hk topic? :))

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie