Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Lous, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Eapy

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:54

Mag ik vragen of er ook verzorgster/bijrijdsters op zoek zijn die ouder zijn dan 25...?

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:00

Pernilla schreef:
Ik zie ze vaak genoeg voorbijkomen ja.

Ik zoek me gek, maar regio Amsterdam kan ik ze niet vinden... -O-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:32

Bay schreef:
Eapy schreef:
Mag ik vragen of er ook verzorgster/bijrijdsters op zoek zijn die ouder zijn dan 25...?

Hier eentje :) Ik denk dat er minder 25+ zijn dan onder de 18. En misschien minder zichtbaar in de advertenties (als in ze adverteren niet zoveel als de <18).

Heb je inderdaad al op fb geprobeerd?

Dat is waar, maar heb zelf ook advertenties staan... Denk dat het vooral met de regio te maken heeft. FB ook al geprobeerd, maar gebruik het zelf niet echt.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:25

Bay schreef:
Oh jammer, dan zal het waarschijnlijk aan de regio liggen ja. Regio Amsterdam lijkt me lastig.

Zijn er ook mensen hier die marktplaats gebruiken? Ik zie nu vrij veel advertenties op mp staan. Maar volgens mij werd het een hele tijd niet echt meer gebruikt sinds de regels rondom max aantal woorden en betalen werden veranderd toch? Verder blijft alleen bokt en fb dan over geloof ik...

Edit: even naar je advertentie gekeken Eapy en het ziet er heel leuk uit. Volgens mij een hele leuke plek voor iemand die niet alleen rijden maar ook alles rondom paarden verzorging leuk vindt. Jammer dat er daar niemand voor te vinden is.

Dankje, fijn om te horen! Er zijn mensen te vinden, maar niet de goeie zeg maar... Ik gebruik ook MP.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:31

Pernilla schreef:
Ik heb Marktplaats en FB gebruikt, op allebei een tiental reacties gehad. Was dan ook vrij snel weer voorzien (Lees; na twee dagen). Houd het gewoon kort en bondig, hele lappen tekst gaat toch niemand lezen. Op Facebook kun je zeker wat uitgebreider zijn maar zorg dat het overzichtelijk blijft.

Heb veel reacties gehad op MP van mensen die zelf geen advertentie hadden staan, het aanbod van verzorgpaarden qua advertenties zegt dus niets over het werkelijke aantal van mensen die op zoek zijn!

Het gaat er niet om dat ik geen reacties krijg, ik krijg er juist heel veel! Maar er zitten gewoon geen toppers bij...

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:48

Trui schreef:
Facebook helpt voor mij net zo weinig. Blijkbaar heeft niemand een pony die wat aandacht verdiend :')

Dat is niet waar hoor. Maar er zijn weinig mensen die 14-jarige meiden zomaar bij hun paard vertrouwen denk ik.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie