Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_ijx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:13

sannexponys schreef:
ik heb 1 tip voor iedereen, hoe eng het ook lijkt
GEWOON AANBELLEN EN NETJES VRAGEN!!! <3
ik heb ongeveer 4 jaar lang advertenties gezet en rondgevraagd en het is nooit gelukt :(
toen was ik er klaar mee en ging ik gewoon langs de deuren. het eerste het beste huis mocht ik verzorgen. ( mensen vinden het vaak goed dat je zelf initiatief neemt )
later ging ik anderes zoeken en bij het 2e adres kon ik gelijk aan de slag, en ben ik nu echt superblij mee :j /3 <3 ik heb ondertussen nog van 5!! andere mensen een vraag gekregen ofdat ik wou verzorgen, omdat ze mij altijd bij die paarden zagen lopen.
Veel mensen zijn niet perse op zoek, maar soms zeggen ze wel ja als je het gewoon vraagt.

dus als je er eentje zoekt, gewoon vragen :wave: <3 *\%/*

Hoe heb je dat gevraagd dan?
Want ik ben ook klaar met wachten met advertenties maar weet niet zo goed hoe je een gesprek begint.

x_ijx

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 23:47

Dankje!

x_ijx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:58

TelmaB schreef:
Ik moet zeggen dat het toch echt wel frustrerend is om een verzorgpony te zoeken in mijn buurt met mijn leeftijd. De enige die er zijn zoeken iemand van 18+ (wat ik helemaal snap hoor :) ). Het vervelende is dat ik niets kan doen behalve wachten tot ik oud genoeg ben om als verantwoordelijk gezien te worden -O- ik zie dan allemaal mensen (op bokt en Instagram) voorbij komen met hun verzorgpony's en dan denk ik: 'Dat wil ik ook!'. :j maarr ik moet gewoon nog een paar jaartjes geduld hebben...

Heyy,
Toen ik 10 was had ik al een verzorgpony en ik ging gewoon met een vriendin (van 11) alleen daar heen. Het was dan wel een oude Shetlander maar ik heb daar een jaar lang verzorgd!
Toen ik 12 was kreeg ik een jong veulen en ik had dit jaar nog een rijpony, ik ben nu 14.
Oftewel geef niet op!
Ben nog steeds 14 (bijna 15) en er zijn genoeg mensen die je wel willen ookal ben je niet oud genoeg. (;

x_ijx

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:36

Ik had een oude, blinde shet en in het begin bokte hij alleen maar, wou niet met me mee lopen. Dus ik dacht gelijk “oh nee hij haat me”. Maar ik begon gewoon met hem te poetsen in de wei, daarna ging ik dan met hem door de wei lopen aan het halster en op een dag vertrouwde hij me genoeg om uit de wei te gaan. (Hij vond het eng om langs de stroom te lopen) dus toen kon ik poetsen op de poetspommade en we konden rennen in de bak. Omdat ie blind is kon die bijna niks maar wauw ik hield van hem ❤️
Dit heeft niks met jouw te maken , maar soms duurd het heel lang voor je pony je laat zien what ie je leuk vind maar zodra dat er is, is er niks mooiers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie