Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Melissa0304, Neonlight, balance, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:03

Ik heb juist net weer een nieuwe verzorgpony erbij! Ik moet zeggen dat het in de hoeksche waard niet heel moeilijk te vinden is. Er staan hier veel boerderij en huizen met grote tuinen waar pony's staan, daar hebben we geluk mee!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:10

Xxhorsesxx9 schreef:
Jaa, dat zou inderdaad wel handig zijn, maar ik ga denk ik geen advertenties meer plaatsen hoor

Adevertenties zijn juist heel handig, maar zorg dan dat je zo min mogelijk persoonlijke contact gegevens van jezelf in de advertentie zet!

Ik denk dat het met advertentie de zoektocht makkelijker is, omdat je zo zoveel mogelijk mensen bereikten en veel mensen tegenwoordig met internet bezig zijn! :) Heb je facebook al geprobeerd? Daar zijn ook veel groepen van in verschillende regios.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:47

RenskeH schreef:
hier in kampen valt echt niets te vinden... ;( ben al vier jaar aan het zoeken -O-
marktplaats en bokt geprobeerd maar heeft niet geholpen. ik ken verder ook niemand met paarden.

Facebook misschien? Ik heb daar tot twee keer toe al met succes een verzorgpony gevonden. Gewoon leuk wat over jezelf vertellen en wat foto's bij plakken! (Als je geen facebook account hebt kun je misschien via een iemand anders zijn account wat zetten, als je geen account wilt aanmaken) :)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 15:38

XYaraaX schreef:
ik zou zeggen geef de moed niet op!
ik was ook ontzettend druk aan het zoeken en toen ik het opgaf kwam er iets heel moois op mijn pad!
ik kreeg een pony in mijn handen door iemand die ik heb gereden voor een meisje die bang voor dr was. Nu is ze niet bang meer en heeft de eigenaar mijn nummer aan een kennis gegeven en dat paard mag ik nu rijden!
Het is dus zo, als je passief bent komt er zelf iets actiefs op je pad!
als je dus telkens opzoek bent en elke dag zoekt vind je misschien niets, maar als je wacht komt er iets heel moois op je pad!

succes

Ga hierin mee! Mijn eerste verzorgpony vinden heeft ook lang geduurd, maar het is toch gelukt! De eerste is meestal moeilijk, maar het word steeds makkelijker omdat je overal "paarden" contacten krijgt.

Begin desnoads met een shetlander/kleine pony waar je niet op kunt rijden, zodat je ervaring opdoet met het hebben van een verzorgpony. De eigenaren kunnen je aanraden bij andere mensen met paarden en zo rol je langzaam in het wereldje! Gewoon op veel plekken je neus laten zien (op de manege, fiets langs huisen en bel aan!). Onderneem dingen, maar heb ook geduld! Jou verzorgpony loopt ook ergens in Kampen rond ;)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:10

gerpiegorp schreef:
sat_nath schreef:
Begin desnoads met een shetlander/kleine pony waar je niet op kunt rijden, zodat je ervaring opdoet met het hebben van een verzorgpony. De eigenaren kunnen je aanraden bij andere mensen met paarden en zo rol je langzaam in het wereldje! Gewoon op veel plekken je neus laten zien (op de manege, fiets langs huisen en bel aan!). Onderneem dingen, maar heb ook geduld! Jou verzorgpony loopt ook ergens in Kampen rond ;)

Ik denk dat er weinig eigenaren zijn die hun verzorger/bijrijder gaan aanraden bij anderen := Anyways, inderdaad gewoon door blijven zoeken. Is er nu geen paard beschikbaar, dan over een maand misschien wel.
Maar daarbij moet ik zeggen dat ik niet echt moeite heb hoeven doen bij mijn bijrijdpaarden. De eerste hier op Bokt gevonden, de tweede is aangewaaid en de derde heb ik op Facebook gevonden. Ik heb wel eens een advertentie neergezet, maar daar kreeg ik geen reactie op (na 2 dagen heb ik ze ook weer verwijderd hoor) :') .

Oh dat gebeurd vaak! Als je je best doet en goed "werk" leverd gebeurd dat wel echt veel (als je hebt aangegeven dat je weer opzoek gaat etc).

stroopkoek

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:04

Mijn verzorgpony word verkocht :( Dat word weer zoektocht dan :(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie