Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:18

LadyDaily schreef:
Hoihoi....
Hier ook even vraagje wat jullie van deze advertentie vinden?
http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller

Zou 3 dagen teveel zijn?

Ik vind hem heel duidelijk :)
Paar dingetjes: zoek je een bepaalde leeftijd? Maximale lengte? Vraag je een bijdrage? Waar is de stal ongeveer?

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:51

sterreke98 schreef:
Hmm ik meld me voorzichtig.

Heb net een suuper gave advertentie op mp gevonden met echt een super tof paard, maar ik twijfel zoo erg om te reageren. Ook omdat ik bang ben dat ik niet goed genoeg ben oid..
Maar ik mis het rijden + echt trainen zo ontzettend erg. Maar dit betekent wel dat ik niet vaak meer op mijn huidige stal kom.. En daar wil ik ook niet weg want het is daar zo ontzettend leuk en gezellig..

Wie niet waagt wie niet wint, gewoon proberen!
Heb zelf laatst ook de stoute schoenen aangetrokken, dat is nu nog even in afwachting :D

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 20:52

Vraagje, iemand zou een dag of 2 geleden een afspraak hebben met een ander en daarna contact met mij opnemen. Dat is nog niet gebeurd, zou ik zelf een bericht kunnen sturen? Of is dat te opdringerig?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:04

bruintje123 schreef:
Mag je vinden.
Ik heb ook bijrijders gehad die zeiden niet te kunnen betalen.
Maar hoe vaak die niet een nieuwe bodywarmer hadden, uit gingen, dagje weg. Nieuwe telefoon. Dan dacht ik, jaja.
Dat heet bij mij andere prioriteiten.
Prima hoor, mag ook best. Maar zeg dat dan, ik doe graag ook wat anders. Want dat is heel begrijpelijk.

Ik vind het niet zo raar dat mensen geld wat ze misschien over hebben liever voor zichzelf gebruiken voor wat leuks, dan in andermans paard steken.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:10

bruintje123 schreef:
Eske
Paardrijden is toch iets leuks voor jezelf?

Misschien een miscommunicatie: ik bedoelde puur een bijdrage, niet lessen :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:07

Roosje01 schreef:
Ben via via in contact gekomen met iemand die een verzorgster zoekt voor een paint ga woensdag middag even kennismaken. Ben benieuwd ze vraagt geen bijdrage maar vind het wel fijn als ik 1x per maand westernles volg. Paard zelf zet geen stap verkeerd maar heeft soms wel een wat directere aanpak nodig. Dus even kijken of het klikt tussen ons en tussen mij en het paard. Ben zelf geen western ruiter maar dit was geen probleem is ze zelf ook niet.

Gaaf hoor, mooie kans!

Ik zie nu een advertentie voorbij komen... 'we zoeken iemand die komt mesten en voeren, ik ruil daarvoor mag je een paard borstelen en eventueel een keer rijden.'

Volgens mij zijn er niet veel slechtere deals dan dit... klusjes in ruil voor nog wat klusjes, misschien ooit rijden :=

Eske_B

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:37

Ik zou het heerlijk vinden om gewoon eens per week een oudere pony of een shetje wat aandacht te geven. Ik mis de omgang, niet het rijden op zich. Zie ik verschillende advertenties voor shetjes voorbij komen... vragen allemaal een bijdrage :n

Als je kan rijden, bijdrage prima. Maar ik kan het niet missen nu en hoef niet te rijden. Zijn mensen niet al blij met wat extra aandacht voor hun pony?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:47

joyce B schreef:
Ja hoor. Waar woon je? Welke regio?

Regio Rotterdam, hier is alles natuurlijk duurder, maar toch.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:33

Ik mis nog hoe vaak in de week je iemand zoekt. Verder prima advertentie!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 00:08

xZiva_ schreef:
Nog even een vraagje: nemen jullie bij de 1e keer kijken jullie laarzen en cap mee?

Ik zou gewoon vragen of het de bedoeling is dat je gaat rijden :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie