het verzorgpony klets topic

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:05

Ik meld me hier ook!
Vanmiddag bij 2 pony’s wezen kijken en ga morgen dus voor de eerste x rijden :j
Hopen dat ik een klik met ze allebei heb want dan heb ik ook 2 verzorgpony’s *\o/*

Volg iedereen die een instanaam heeft achtergelaten ook nu, zal morgenavond even een verslag plaatsen van hoe het ging en ook een account aanmaken voor mijn eigen paarden en misschien dan de verzorgpony’s :j

op Instagram te vinden met de naam @horsesbysydney_fenna :j

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:58

Vandaag heb ik Shiva en Point gereden :j
Had van Shiva verwacht dat ze me zou uittesten aangezien de eigenaren dat zeiden dus het beviel me wel heel goed zo!
Heerlijk gestapt en gedraafd want ik dacht van ik ga niet gelijk galopperen natuurlijk, met het uitstappen schrok ze een x van iets langs de bak maar maakte maar een sprongetje naar voren en dat was het :P

Daarna heb ik Point gereden en die was wat slomer en relaxter dus ik dacht die zou geen stap verkeerd zetten, verkeerd gedacht dus :o
Ik kreeg haar amper in draf en toen ik haar eenmaal had was het wel een beetje doordrijven, ik mocht van de eigenaar een stukje galopperen en dat deed ik.
Eerst ging ze heel hard draven maar ze heeft een enorm ruime pas in de galop dus daar verbaasde ik me enorm over en toen nam ze even de benen de andere kant op, lag ik bijna naast haar :=
Hier nog even foto’s van de 2 knappies <3

Dit is de eigenwijze Arabier genaamd Shiva <3
Ze is 19 en is enorm lief!

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de eigenwijze Kwpn’er genaamd Point <3
Ze is 21 en is nog best wel druk :o

Afbeelding

Afbeelding

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:22

horzieloverr schreef:
super leuk!

Jaa zeker weten :j
Ben ook wel blij met ze en heb nu alweer zin om ze te zien <3

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:23

WietskeK schreef:
Sydney_Zorro schreef:
Vandaag heb ik Shiva en Point gereden :j
Had van Shiva verwacht dat ze me zou uittesten aangezien de eigenaren dat zeiden dus het beviel me wel heel goed zo!
Heerlijk gestapt en gedraafd want ik dacht van ik ga niet gelijk galopperen natuurlijk, met het uitstappen schrok ze een x van iets langs de bak maar maakte maar een sprongetje naar voren en dat was het :P

Daarna heb ik Point gereden en die was wat slomer en relaxter dus ik dacht die zou geen stap verkeerd zetten, verkeerd gedacht dus :o
Ik kreeg haar amper in draf en toen ik haar eenmaal had was het wel een beetje doordrijven, ik mocht van de eigenaar een stukje galopperen en dat deed ik.
Eerst ging ze heel hard draven maar ze heeft een enorm ruime pas in de galop dus daar verbaasde ik me enorm over en toen nam ze even de benen de andere kant op, lag ik bijna naast haar :=
Hier nog even foto’s van de 2 knappies <3

Dit is de eigenwijze Arabier genaamd Shiva <3
Ze is 19 en is enorm lief!

[ [url=m/c2j6Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A1Cc5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de eigenwijze Kwpn’er genaamd Point <3
Ze is 21 en is nog best wel druk :o

[ [url=m/ap1D1L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BGWUwv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D

Jaa klopt :j
Heb een insta account gemaakt voor mijn eigen paarden en de verzorgpony’s :D

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:15

WietskeK schreef:
Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D

Jaa klopt :j
Heb een insta account gemaakt voor mijn eigen paarden en de verzorgpony’s :D[/quote]

Leuk! Hoe heet je ook alweer op insta?[/quote]

@horsesbysydney_fenna

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:13

Ik ben gister weer bij de paardjes geweest :j
Heb ze allebei eerst gepoetst en daarna Shiva gereden, ze was hartstikke braaf alleen 2 x geschrokken :=
Daarna Point gereden maar ze is heel gemeen met het opzadelen, ze begint te bijten nadat ze het zadel op heeft dus dat is echt opletten dat ze je niet bijt...
Ze was ook heel gespannen doordat er een luchtballon heel laag langskwam maar voor de rest wel lekker gereden :j

Hier was Shiva even gekke bekken aan het trekken <3
Afbeelding

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:38

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?

Ik geef aan wanneer ik kom zodat ze weten dat ik er ben of ben geweest als ze niet thuis zijn :j
Dat moet ook van ze zodat ze niet weg zijn op de zaterdag en ze soms de pony’s al binnen zetten voor me.

Dat is helemaal niet gek! Hier mag ik zolang blijven als ik wil volgensmij maar meestal ben ik er gewoon de middag of avond en dat is het. Ik snap ook dat het enorm vervelend is als er de hele dag iemand loopt waar jij op moet letten zodat er niks fout gaat.

Ik mag zelf komen maar mag ook samen met anderen komen. Ik ben 13 en ben gister ook de hele avond zelf bezig geweest en dan komen ze soms even kijken hoe het gaat maar dat is het.

Misschien bespreken met haar ouders? Daarmee kun je waarschijnlijk wel iets afspreken :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie