Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Pallatin schreef:@0000 wat een droeftoeter...heb je er nog op gereageerd?
Lienek schreef:mijn bijrijdster stuurt net bericht dat ze heel augustus op vakantie gaat en dan dus niet werkt en of ze dan haar bijdrage niet hoeft te betalen..
wat denken jullie daarover?
goldenarrow schreef:Het is niet dat manegeruiters per definitie slechter rijden dan mensen met eigen paarden, maar je leert op een manege over het algemeen niet hoe je een paard traint. En voor mij zit er best een groot verschil tussen gewoon rijden en een paard trainen. Is ook maar net wat je zoekt als eigenaar natuurlijk. Jij hebt zo te lezen net zo lief iemand die je paard gewoon beweging geeft, maar er zijn ook best wat eigenaren die dat juist wel willen. En dat er op het wedstrijdterrein genoeg in de krul gelopen paarden lopen ben ik helemaal met je eens. Ik wacht met smart op de dag dat dat geen punten meer oplevert.
bontejames schreef:Anoniem schreef:Wil je als bijrijder een paard om uit te brengen, of als eigenaar een bijrijder die je paard uitbrengt?
Als eigenaar ga je zo iemand wel vinden, daar verwacht ik geen problemen mee
Als een bijrijder zoiets in het begin gelijk al "eist" haak ik zelf als eigenaar al af. Ik zeg geen nee, maar dat is iets wat de tijd zal moeten leren.
Nee zoek echt iemand die mijn paard voor mij wil uitbrengen en wil rijden!
Amber_anne schreef:Maar ik snap wel dat mensen aangeven te willen starten. Anders verdoe je al die tijd aan een paard met de ambitie te gaan starten en dan mag het niet van de eigenaar. Had je beter je tijd kunnen besteden aan een ander paard.
barbaras schreef:Ik kom ook weer even aanwaaien, t is wel een flinke uitdaging een passend iemand te vinden zeg pfff.
Sommige zeggen dat ze behoorlijke ervaren zijn enz maar als ze dan met een iets drukkere pony mee gaan rondje wandelen dan lukt dat zelfs al niet....
Ik krijg beetje het idee dat paarden met karakter toch wel heel spannend zijn voor de meeste mensen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers