Help, een bijrijder...controle-issues.

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 00:55

Tja je zult denk ik echt moeten gaan leren dat je nou eenmaal niet alles in de gaten kunt houden. Accepteren dat je risico neemt. Was het paard niet van jou weet je ook niet hoe er mee was omgesprongen.
Het is totaal zinloos je er zo druk mee bezig te houden. Dan blijf je nog steeds beziget paard terwijl je toch op wat anders gefixeerd moet?
Destijds zag ik dat mijn bijrijdster echt lief en goed was. Ik vond het fijn haar te mogen vertrouwen en eerlijk te zijn. Zeggen dat ze ermee mocht omgaan en mocht beslissen als zijnde het paard van haar. Zeker aangezien ik soms in buitenland zat. Ik heb er nooit spijt van gehad.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je je paard eigenlijk voor jezelf wilt en dus niet wilt delen. In dat geval kun je nog kiezen of dit wel is wat moet. Indien een ja , ook kies je dan voor alle risico's eventueel. Vraag bv wel of ze wa verzekerd is. Wat ook ongeluk kan gebeuren, niet alleen bij jou, ook bij je bijrijder. Nu kunt haar moeilijk continue op de vingers blijven kijken. Dan kun je het net zo goed zelf doen. Je kunt haar wel beperken, bv hooguit zo tot zolaat wil ik dat je op die dag komt. En liefst tussen x aantal en max zolang rijden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie