Wanneer stoppen met betalen bijrijdgeld

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:57

lastig, maar het is wel zo als je echt voor het rijden ging je daar voor betaald....en als dat niet meer gaat echt actief...dan heb je wel gelijk.Rondstappen/ wandelen kun je ook als verzorger....

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 13:46

ZOZenn: toch is dat wel zo maar er zijn ook echt kinderen dieje niet bij het handje moet houden hoor. zo komt er hier een meisje waar de ouders gescheiden zijn en zij zoveel aan die pony heeft van steun ,maatje niets hoeven uitleggen...dat ik het haar gewoon gun ja je moet er even op letten maar het betekend heel de wereld voor haar.Moet je daar dan ook voor betalen moeder kan het niet missen,vader kijkt er niet naar om....Ze is hier veilig en heeft onbetaalbare therapie. Niet alles is betaalbaar, en de pony heb ik toch.Onder tussen komt ze al 4 jaar die weet het echt wel hoor...en de pony heeft extra aandacht die er hier wel eens bij inschiet. Maar ondertussen is ze 15 en verzorgt ze wel de ponys waar ik nu in de winter door de reuma weinig mee kan....dankbaar ben ik haar elk paard blinkt als zij vertrekt en ze hinniken als ze komt en met haar fietsbel belt!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie