Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:04

L_Mi schreef:
Het vinden van een verzorg-/bijrijdpaard in de omgeving van Harderwijk, Hierden is ook lastig. Alles moet (voor mij) op fiets afstand te doen zijn, aangezien ik nog geen rijbewijs heb. Dit maakt het vinden van een bijrijdpaard niet makkelijker, maar het is toch niet onmogelijk? Hoe lang zijn jullie op zoek geweest naar een verzorgpaard?

Ik zou marktplaats goed in de gaten houden, ik was op een gegeven moment echt aan een verzorgpony toe, maar omdat ik iets zocht voor bij mijn ouders in de buurt voor in het weekend en doordeweeks aan de andere kant van het land studeer was het erg lastig om wat te vinden. Ik kwam erachter dat Marktplaats een knop heeft dat je notificaties krijgt als er een nieuwe advertentie op staat. Dus die heb ik aangezet voor 'bijrijder', 'verzorger' en 'bijrijdster' + een afstand tot je postcode in welke straal je wilt zoeken. Toen er een paar weken later een advertentie op kwam die volledig aansloot op wat ik zocht heb ik (na lang twijfelen, want ik ben een echte twijfelkont :) ) gereageerd en binnen een uur had ik een afspraak voor dezelfde dag, nu bijna twee maanden verder en de beste keus die ik ooit heb gemaakt :D

AlwaysHJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 22:53

AbleToDream schreef:
Persoonlijk zou ik even wachten tot de corona crisis wat minder is, ouderen zijn zowiezo al iets vatbaarder ervoor, mocht het een ouder koppel zijn. Ik heb zelf ook even tijdelijk mijn zoektocht gestaakt vanwege het virus, ik neem liever even geen risico's. Paardjes genoeg die na corona er ook nog wel zullen staan :)

Je kan vooralsnog wel een advertentie plaatsen, toch? Met mensen chatten besmet je niemand. :D

Ik heb zelf vorige week een advertentie geplaatst en er zijn nog wel een aantal mensen in Zaanstreek/waterland/Amsterdam die een verzorger en/of bijrijder zoeken. Wel veel groene en moeilijkere paarden, dus misschien niet voor iedereen weggelegd.

Hoop vooral dat het binnenkort weer normaal kan gaan. Niet de beste tijd om weer je hobby op te pakken... -O-
Nu geduld hebben en alleen maar via messenger/whatsapp/bokt kunnen praten vind ik ook niet zo tof. Ik stap het liefst dezelfde dag nog in de auto naar stal. Helaas niks aan te doen.

Maargoed, mocht iemand iets in centraal NH weten; hit me up! :)

Flannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 20:10

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:59

Ik ben ook weer op zoek in omgeving Hardenberg, dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag :D

[O]