Oude verzorgster!!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Whisperke

Oude verzorgster!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-05 20:37

Nou ik heb al eens vertelt dat Wendy nu zonder verzorgster zit en ik doe haar nu dan erbij. Maar ja het gaat eigenlijk niet zo. Want ja ik heb er nog 2 om te verzorgen. Nou 1 meisje van de vroegere 6 verzorgsters van wendy was pas weer daar geweest om te vragen of ze niet terug mocht komen verzorgen. Maar ja de eigenaar heeft nu tegen haar gezegt dat ik daar over ga. Dus ik moet de beslissing maken of ze terug mag komen ja of nee. Maar ja ik weet niet wat ik moet doen. Aan een kant wel want ik kan ze goed gebruiken maar aan een kant het was niet prettig toen ze daar was. Ze kwam bijna nooit je kon niet van haar op aan. En ze deed wel eens lompen dingen enzo. Maar ja het is 1,5 jaar geleden ze kan zijn verandert. Maar ja wat moet ik nu doen?? wat zouden jullie doen, haar een kans geven en zeggen je krijgt een proefperiode of van neej je hebt het toen voor je verknalt!!

ElanII

Re: Oude verzorgster!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:27

Ik zou met haar praten en gewoon zeggen dat je je twijfels hebt vanwege de vorige keer. Zij zal dan zeggen dat ze veranderd is enz. en je kan haar dan een nieuwe kans geven. Goede afspraken maken vantevoren en ook afspreken dat ze meteen buiten staat, als het weer gaat als de vorige keer. Laat haar zichzelf maar bewijzen en wie weet... heeft ze nu wat meer verantwoordelijkheidsgevoel. Veel succes.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 06:12

heej!!

bedoel je Kelsey misschien? k zou het inderdaad gewoon een tijdje aankijken, als het niet gaat, jammer dan en anders is het alleen maar fijn voor iedereen

gr's xxx britt

If you stand for nothing, you will fall for anything

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 07:02

ElanII schreef:
Ik zou met haar praten en gewoon zeggen dat je je twijfels hebt vanwege de vorige keer. Zij zal dan zeggen dat ze veranderd is enz. en je kan haar dan een nieuwe kans geven. Goede afspraken maken vantevoren en ook afspreken dat ze meteen buiten staat, als het weer gaat als de vorige keer. Laat haar zichzelf maar bewijzen en wie weet... heeft ze nu wat meer verantwoordelijkheidsgevoel. Veel succes.

precies zo zou ik het ook aanpakken.
ga anders de eerste paar keer mee om alles nog eens goed door te nemen

even niets.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 08:08

VMR -> MV

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-05 08:22

Ja Britt, Kelsey is weer geweest!!
Bedankt voor de reacties!!! Ik denk dat ik eerst maar eens met haar rond de tafel ga zitten. Er zijn er genoeg die zeggen je moet het niet doen. Je zegt zelf al dat je twijfelt dus dan sta je er effe nog niet achter. Maar ja aan een kant heb ik zoiets. Wendy wordt misschien verkocht maar ja er zit geen haast achter en alleen als het bedrag er ook naar is. Dus het kan over een jaar zijn want de winter blijft ze toch waarschijnlijk bij ons!! maar ja wie weet wordt ze wel nooit verkocht!! en dan zit ik met Wendy. En zonder verzorgster, want er een zoeken heb ik geen zin meer in als er al 6 verschillende zijn geweest!!

Mijn 2 toppers.. Wisper & Guusje
Wisper, een lang gekoesterde droom maar we kunnen eindelijk zeggen dat we Z1 startgerechtig zijn!!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 18:31

Idd, gewoon met haar rond tafel gaan zitten .

SB Horsemanship

Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:42

Ik zou ook even overleggen, duidelijk maken wat wel en niet kan, en dan eventueel een proeftijd?

When you dream there's a chance you'll find
                          a little laughter, or happy ever after...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 10:48

ik denk dat je haar het beste een proef periode kan geven van 3 weken en dat verker kijken hoe het gegaan is. en daar een gesprek met haar over hebben. zeg er wel bij dat als ze haar eigen in bv week 2 al erg misdraagt ze dan meteen weg kan blijven en ze niet meer welkom is!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-05 10:55

Ze is bij mij aan de deur geweest om te vragen of ze Wendy nu mag verzorgen. Ik heb ja gezegt op voorwaarde dat ik de stalregels maak ze zich daar ook netjes aan moet houden en dat ze een proef periode krijgt vanaf sept tot december. In die tijd kan ze zich bewijzen en hebben we een paar keer een evaluatiegesprek. Heb ook duidelijk aangegeven dat ik 1 keer waarschuw dat wanneer ik het niet goed vind lopen. Verbeterd het niet dat het voor haar dan pech hebben is. Nu vertelde ze me wel dat ze binnenkort als de klik er weer was tussen haar en Wendy dat ze misschien overwoog op haar te kopen!!

Wisper, een lang gekoesterde droom maar we kunnen eindelijk zeggen dat we Z1 startgerechtig zijn!!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:52

Je hebt een goede beslissing genomen, en goede regels opgemaakt.
Maar heb ik het nou juist en maak ik uit je stukje op dat je het niet zo leuk gaat vinden als dit meisje Wendy koopt?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:13

ik denk dat ze het juist WEL fijn zal vinden als Kelsey (dat meisje) haar Wendy koopt.. maar kan het verkeerd hebben natuurlijk

If you stand for nothing, you will fall for anything

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-05 17:16

Nou dat ze wendy koopt vind ik wel aan ene kant wel fijn. Maar dan hoop ik dat ze Wendy ergens anders gaat stallen!! Maar ja we zien wel hoe het loopt!! Ze zal zich eerst moeten bewijzen!!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:47

Geef haar een kans als het niet gaat dan gaat het niet!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie