Bijrijder en sporen???

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

monsera

Re: Bijrijder en sporen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:42

welshfreak schreef:
Ze gebruikt (lees schopt) haar been er in alsof ze zonder spoor rijdt.

Het is ook zonder sporen de bedoeling om je been gewoon aan te leggen en zeker niet te schoppen om je pony voorwaarts te krijgen.

Verder zou ik absoluut niet willen dat mijn bijrijdster met sporen zou gaan rijden als daar niet een heel goede rede voor is en dat is nu zeker niet zo.En ik zou het heel erg vervelend vinden dat mijn bijrijdster niets van mij aan wil nemen en gewoon door zou rijden met sporen nadat ik gevraagd had aan haar om dat niet te doen.Mss moet je je ouders uitleggen hoe erg je er mee zit en dat je heel erg graag ewil dat je een andere bijrijdster wil zoeken.

Een goede cooling-down is de warming-up voor de volgende dag

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:39

Verplaatst van VMR naar VP.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:04

welshfreak schreef:
Straks om 13.00 heeft ze les. Ik ga tegen 13.05 naar de bak maar ik ga daar staan dat ze mij niet kan zien. Is kijken of ze nog zo prikt zo ja sporen weg en verplicht les van mij. Als ze dit weigert kan ze gaan. Ik heb echt geen zin in een botte pony die niet meer reageert op je been. En aangezien hij vrij populair is op de manege zal ik vrij snel iemand anders vinden. (hoop ik)

vind ik ook jij bent de eigenaar en het is jou paard dus heeft ze maar lekker te luisteren naar jou. Ze kan je niks maken behalve een nieuwe bijrijder zoeken. ik had allang gevraagt of ze wel wist waar ze mee bezig was.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 20:28

Idd !!
Typisch penny .. Niet ?
Laat je echt niet doen !

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:54

Nou ik rijd echt niet met sporen op mijn bijrijdpaard. Terwijl de eigenaresse zelf een keer sporen bij mij heeft omgegooid.
Ik rijd gewoonweg nog niet met sporen, omdat ik eerst goed mijn benen stil wil houden..

De bijrijdster betaalt wel een deel van de stalling, maar het blijft jou paard. Ik betaal ook voor mijn bijrijdpaard, maar respecteer toch echt wat de eigenaresse wilt..

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:35

Ik rijd wel met sporen op mijn bijrijdpaard. Maar de eigenaar vind het goed en ze weten hoe ik ze gebruik.

Als jij het als eigenaar het er niet mee eens bent gewoon ingrijpen!

<3