Vreemd?.. Verzorgster betalen?!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Sokkebok

Re: Vreemd?.. Verzorgster betalen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 12:39

wan schreef:
ik betaal liever 1 keer per week ong. 8 euro (iets minder) dan dat ik 60 euro betaal voor 2 keer per week

Het blijkt 60 euro per maand te zijn.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 12:42

Aha, Renske, Mithrandir, TinkyGypsie is ook weer in "da house", na hoe lang gaat het duren voordat hier een slotje op komt?

On-topic, als jij niet te vreden bent met haar en zij, blijkbaar, ook niet met jou, dan ga je toch opzoek naar iemand die wel 60 euries per maand wil betalen. Tussen leasen of verzorgen, daar zitten nogal wat verschillen tussen, hoe kan het nou duidelijk zijn voor diegene als jij zelf hier alles al door elkaar gooit.

Zag dat ze nu te koop staat, succes met de verkoop!

Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 12:49

tjah, het is natuurlijk maar wat je wilt he...

ik rijd zelf 2 paarden voor andere mensen, en ik krijg ook niks betaald...helaas haha! maar ik mag alles wat ik win op concoursen wel houden dus dat vind ik dat wel weer okey. verder mag ik ook alles met het paard doen wat ik wil en hoef ik het paard alleen maar te rijden en geen stal uit te mesten en dergelijke.

het andere paardje, maak ik momenteel nog zadelmak. ik ben van plan daarna met het paardje te stoppen of het te blijven rijden totdat hij verkocht wordt. (ik zou namelijk een binus krijgen als de eigenaar het geld beurt dat hij ervoor wilt hebben) maar zelf betaal ik niets en krijg ook wederom niets...verder doe ik dus ook met hem wat ik wil en doe af en toe de stal als ik er tijd voor heb.

die mensen willen wel dat ik het paard strax start op concoursen en vinden het leuk als ik ermee zou gaan lessen, maar daar heb ik geen geld/tijd voor. (heb zelf ook nog 2 paarden) en als zij dat willen moeten zij maar betalen...punt.

Quote by Friedrich Nietzsche:
'And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music

Laska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:03

Ik zit ook met een probleempje.

Op internet zocht iemand een verzorger, heel dicht bij mijn huis inde buurt. Dus ik mailen, en ja hoor het mocht. Ze ik ging kijken voor de vakantie, toen heb ik even gereden, en na de zomer vakantie mocht ik komen. De laaste dag van de zomervakantie had ik opgebeld of ik nog mocht komen, toen vroeg ik of ik nog moest meehelpen in de kosten, en ik vroeg dat omdat ik bang was dat ik niet meer zou mogen komen, omdat het zo een leuk paard is! Toen nam ze mij na 4x verzorgen eventjes apart en zei dat ik ook 60 euro moest betalen!!

Ik vind dat echt te veel! ik rijd maar 2x in week, maar het probleem is het is zo'n leuk paard. Hij is echt geheel bomproef, kijkt niet op of om van auto's tractors noem maar op! Daarom kan je echt heerlijk met hem buiten rijden.

Maar vinden jullie echt 60 euro teveel? Want ik voel me er niet fijn bij om 'af te dingen' . Maar als jullie dat het echt belachelijk veel is stap ik naar haar toe.

Alvast bedankt!!!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:14

Laska persoonlijk vind ik het te veel en zou het niet doen.
Dan ga ik liever naar de manege.

Maar als jij dit paard leuker vind dan een manegpaard en je rijdt ook liever buiten dan in de bak en je kan het gemakkelijk betalen. Dan kan je ook overwegen om het wel te doen.
Ligt er ook aan of er veel bijrijdpaarden in je omgeving te vinden zijn.

Het gaat er om wat jij er voor over hebt en niet wat een ander er van vind. bedenk alleen dat als je ook nog eens les wil op dit paard dat je dan wel erg duur uit bent.

Snap alleen niet dat ze het niet direct in haar advertentie heeft gezet toen ze een verzorgster zocht dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn. Misschien is ze pas op het idee gekomen toen jij aanbood om mee te betalen.

Voor je zelf een prijs bedenken die je wil betalen en dit dan op papier laten zetten zodat ze niet steeds van bedrag kan veranderen.

Als je het te duur vind zou ik dat wel zo snel mogelijk zeggen. Anders gaat het op den duur toch tegen staan en ga je met minder plezier naar het paard en dat zou jammer zijn.

Laska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:19

Ja klopt, ik denk ook dat ze op dat idee is gekomen omdat ik het heb gevraagd.

Ik heb nergens zó een spijt van gehad als dat ik dat toen heb gezegd!!!! Wat voor bedrag zou redelijk zijn denkt u?

Apple
Moderator Informatief
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:23

Ik zet dit topic op slot. De TS kan niet meer op Bokt komen.

Voor Laska, 60 euro per maand voor 2 keer rijden is in deze omgeving (Randstad) vrij gebruikelijk om te vragen. Kan me voorstellen dat dit in andere gebieden van het land anders is.