Mijn verzorgpony: Bliksem

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sylvana13

Mijn verzorgpony: Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-05 15:39

Ik heb een super lieve verzorgpony. Die heet Bliksem. Het is een mini Shetlander van 89 centimeter. Het is een zwart hengstje met een lieve nakomeling. (hoe hij heet weet ik niet) Maar ik wil Fenna bedanken dat ik bliksem mag verzorgen. Bliksem en ik mogen misschien 21 oktober naar de paardenkeuring op de jaarmarkt. Ik vind het erg leuk!... Van mijjj

-Eerst denken en dan pas Doen!!!-

Belker

Re: Mijn verzorgpony: Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:11

meer iets voro Verzorgpaarden forum

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:18

Boeie....kan hier ook wel staan hoor ..ik ben blij dat je zo'n leuke verzorgpony hebt..ik hoop dat je nog erg veel plezier van em mag hebben!!! Suc6 op de keuring!!!!!

Fenyalenza (v. Vitens x Ahoy ) x WV Saron - 25 april 2020
Idunn WFTM (voorl. keur v. Vitens x Elegant) x WV Saron-10 mei 2020
Klarrissa WFTM (v. Chablis x Immigrant) x Picasso - 17 mei 2020
Kaelynn (voorl.keur v. Chablis x Ahoy) x Nickson - 11 juni 2020

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 20:48

Cheytjuh schreef:

Boeie....
kan hier ook wel staan hoor ..ik ben blij dat je zo'n leuke verzorgpony hebt..ik hoop dat je nog erg veel plezier van em mag hebben!!! Suc6 op de keuring!!!!!

Het hoort gewoon op VP Cheytjuh, de TS kan er ook niks aan doen dat ze het toevallig verkeerd verplaats heeft. Daarom vind ik jouw reactie hierop een beetje overdreven.

Verder hoop ik ook dat je nog ontzettend veel plezier gaat hebben met je verzorgpaardje en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Sylvana13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-05 17:26

Ach maakt niet uit, je kan hier ook nog wat schrijven. Maar was er inmiddels gisteren heen geweest staat er een vet sweet veulen van net 4 of 5 maanden bij bliksem op stal! Hij heet Doeder, maar ik noem hem Duddits, want dat past bij hem. En hij is erg druk en steigert heel veel!Maar hoe kan ik hem rustiger maken en zorgen dat mijn vriendin hem makkelijker vast kan houden. Ik dacht dat hij nog niet is afgespeend, maar we zijn daar al mee bezig, en ook zijn we druk bezig het dier lekker te verwennen en het aan ons te laten wennen. En dat lukt al, elke keer als we op stal komen, begroet hij ons met een heel erg lieve hinnik!

-Eerst denken en dan pas Doen!!!-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie