Betalen om bij te rijden terecht of niet?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

madelien

Betalen om bij te rijden terecht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-05 12:09

zoals de titel al zegt : betalen om bij te rijden terecht of niet?

ik ben dus op zoek naar een bijrijdpaardje. nou lees ik af en toe advertenties en dan denk ik echt dat het meer om het geld gaat dan om de extra beweging en aandacht. tuurlijk heb ik heel wat over voor een bijrijdpaardje, maar ik ga geen 150 euro in de maand betalen om een paard te rijden. dan kan ik net zo goed naar de manege gaan en daar gaan rijden. soms zitten er mensen tussen die willen dat ik betaal om voor een 2 jarig paard te gaan zorgen! dat is toch wel het toppunt. als ik er niks van kan leren wil ik er niet voor betalen. heel simpel toch. bijvoorbeeld een 3 jarig paardje die nog ingereden moet worden. of ik daar even mee wil helpen maar wel 50 euro in de maand meebetalen. dit klopt toch niet . kijk als het een ouder paardje is waar ik van kan leren ok dan wil ik er best voor betalen. maar verwacht niet van mij dat ik ga betalen voor iets waar ik zelf nog eens dubbel zoveel energie en tijd in moet steken (niet dat ik niet bereid ben om hard te werken maar ik ga er gewoon niet ook nog voor betalen)

ben ik nou onredelijk of niet? wat is jullie mening hierover?

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Eline

Re: Betalen om bij te rijden terecht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:10

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten