Ik ben zo blij heb een bijrijdpaard

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rOmii

Ik ben zo blij heb een bijrijdpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-05 20:32

Hoi Hoi

Sorry moet het gewoon ff kwijtt
ik ben net gebeld door iemand die mijn advertentie las op marktplaats en zij wil dat ik haar paard ga verzorgen en bijrijden Ze staat vlakbij mijn manege dus helemaal mooi Ga morgen naar haar toe en kijken of het klikt enz..
Wat ik net hoorde over de telefoon, dat het om een grote merrie gaat en af en toe wel eens een sprintje neemt (ben de naam vergeten )
Maar in iedergeval ik ben Zo blij,,
Als het klikt enz.. En ik doe haar een tijdje dan maak ik fotos

FF waarom ik er nou nog 1 bij wilde :

Met joyce kan je lekker troetelen en alles maar rijden in een weiland met dit weer gaat niet..!! en in de zomer is het weer te droog ze is niet verkeersmak en kan dus niet buitenrijden (langs de weg) Ik blijf haar doen want ik doe haar 2 jaar maar ik zocht nu echt een paard om Echt lekker mee te kunnen rijden en die heb ik nu aangeboden gekregen Oow ben zo blij.. (Joyce blijf ik altijd doen en lekker poetsen ens want ik wil joyce helemaal niet afkraken door het rijden want zij is ook een super knol die heel veel liefde terrug geeft )
Laatst bijgewerkt door Heike op 24-10-05 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: msn taal aangepast. Dit is niet toegestaan op bokt. Dus in het vervolg een beetje op letten.

Mango_

Re: Ik ben Zo blij Heb een bijrijdpaaRd :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:59

Super leuk voor je!!:D Ookal op msn gezegd maar dat boeit nii!!
Supr veel Kussiejs Jennifer

Take every chance.
Drop every fear.

Olympia

Re: Ik ben Zo blij Heb een bijrijdpaaRd :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 21:18

ben benieuwd hoe je het gaat vinden

Ben ook erg benieuwd naar foto's

verder wil ik je erop wijzen dat msntaal niet is toegestaan op Bokt, dus zou je hier een beetje op willen letten?

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Seertje

Re: Ik ben zo blij heb een bijrijdpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 08:00

Leuk zeg!!
Je gaat vast veel plezier beleven!

JOEPIE!! Heb 2 nieuwe verzorgpaardjes: Sultan de Draver en Rens de Fries!!!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 08:06

Gefeliciteerd leuk voor je Veel plezier ermee

Mama van C. (06-2011) & E. (01-2013) & L. (03-2015)

rOmii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-05 12:35

Van die msn taal weet ik maar ik was zo blij dat ik ff niet gewoon(normaal ) kon typen

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:09

rOmii schreef:
Van die msn taal weet ik maar ik was zo blij dat ik ff niet gewoon(normaal ) kon typen

Toch maar doen in het vervolg

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

rOmii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-05 06:43

Okej

Jaa ik ben er geweest ik ging haar eerst lekker lang poetsen en toen zij haar eigenaar nouw pak het zadel maar en stap maar op ik dacht juist dat ik alleen zou komen kijken dus had me cap en laarzen niet mee, maar die had zij nog wel (Gelukkig dat we de zelfde maat hebben). Toen ging ik rijden het is echt een hele lieve Grote merrie ze rijd heel erg lekker, maar omdat ze 1 1/2 jaar niet gereden had zijn al haar spieren weg,,!! Dus lekker aan het werk en veel rijden De eigenaar was echt heel blij met mij ze had zelf 4 kinderen (laaste 2ling 11 maanden) dus die had haar handen echt vol, daarnaast had ze nog een paard (het veulen) 3 jaar oud hij is pas geruind maar echt nog heel druk en schrikachtig ze vroeg of ik hem wilde borstelen en (ong)2x in de week wil longeren. Wat nog mooier is mijn buurvrouw (21) waar het altijd heel goed mee klikt Zocht nog een stalling en gaat vandaag mee kijken hoe ze het vind (Vast goed want het is super netjes en veilig ) Dusja ik helemaal blij, Toen kreeg ik ook nog te horen dat als ik dat wou les op mil(paard) mocht nemen helemaal Toppy dus. als mijn buurvrouw er gaat staan geeft zij me les zij rijd al 17 jaar en heeft een eigen paard van 4.5 dus dat is mooi meegenomen Ik blij ,Eigenaar blij , Buurvrouw blij , Vader van de eigenaar Blij (omdat hij nu niet meer elke dag hoeft te mesten )

Waarschijnlijk Zal ik vandaag 1 foto kunnen maken (Aangezien dat de batterij bijna op is en er PERSEE durasel in moet als dat gelukt is zet ik um erop )
Nou ik ga snel douchen en aankleden want ik zou om 10 uur met me buurvrouw naar milly en victor gaan kijken (zij voor de stal ik voor de paardjes )

Hoop dat het duidelijk is ??

Groetjes Romy

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-05 06:47

Ik was nog even vergeten te zeggen Met de eigenaar klikt het super goed, kwam binnnen lopen de hond sprong op me af (klikte ook:P) ze zij al normaal valt ie aan bij vreemde. de kat gaf me kopjes (normaal springt ie wel bij vreemde) Nou met het paard klikte het ook heel erg (mocht gewoon aan haar oren zitten) mag haar eigen baasje niet Tuurlijk ze vond het niet Super leuk Maar der oortjes moeten ook Schoon Iniedergeval het klikte met iedereen

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:57

Stoer:D... Hoop dat je veel plezier hebt met je nieuwe bijrijdpaardje!!:D Vet dat je ook gelijk mocht rijden!!

Take every chance.
Drop every fear.

rOmii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-05 19:01

Jaa leuk he ben echt super blij met hun en hun met mij (gelukkig ) Vandaag ging het rijden Super hoofje al iets meer naar beneden dus ze gebruikt haar rugspieren al Fotos zijn niet gelukt Wel gemaakt maar camera zegt geen afbeelding (pc zegt hetzelfde) Dus volgende keermaar weer een foto

Groetjes Romy

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-05 14:50

Niemand Comment

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie