Wat doe je als je bij je verzorgpaardje bent?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikkiN

Wat doe je als je bij je verzorgpaardje bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-05 21:12

Titel zegt genoeg denk ik
Hoe verloopt jouw dag daar?
Hoelang ben je er?
En hoevaak?
Heb je ook wel eens een dag dat je niet zo'n zin hebt? (héél eerlijk )

Bijv. je komt aan, gaat eerst uitmesten en dan rijden, of doe je dat erna?
Mag je ook eigen spulletjes kopen van de eigenaar?

Zo beetje veel vragen, maar hier was ik dus benieuwd naar..

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-05 21:18

Zal ik zelf eerst beginnen dan?

1. Lisa loopt in een paddock met een schuilstal erin, en heel handig. Ze mest alleen buiten, daar heeft de eigenaar een hele mooie geul gegraven, waar je alle mest in kan harken. Dus uitmesten duurt 5 minuutjes en hoeft maar om de dag. Meestal doe ik dat voor het rijden, met haast bewaar ik het voor de volgende dag.

2. Ik ben er minstens 2 uur, tenzij ik echt haast heb, dan longeer ik of knuffel alleen even. Daar neem ik anderhalf uur voor. Ik kan er niet tegen als het allemaal heel snel moet, daar wordt je pony ook alleen maar onrustig van. Ik ben er maximaal van 10 tot 6

3. Ik ben er 6 dagen in de week te vinden. Ik heb 1 rustdag voor ons allebei ingeschakeld, ik maak er flink gebruik van dat het niet m'n eigen pony is. Lies heeft vaste voertijden en staat in de achtertuin van de eigenaar dus die voeren haar dan. Ik heb vroeger pfeiffer gehad wat nog niet helemaal genezen is, ik raak snel oververmoeid, daarom heb ik dus 1 rustdag ingeschakeld. Dat je niet gaat denken dat ik een lui mormel ben ofzo

Ik heb inderdaad wel eens een dag dat ik ff niks wil, klinkt heel aso. Ik mag van de eigenaren zelf weten wanneer ik kom, er zijn geen afspraken over dagen. Lies is gewoon voor mij alleen. Als ik niet kom is er geen probleem, maar voel me altijd flink schuldig tegenover Lies..

Ik moet zelf spulletjes kopen voor Lisa. Ben op dit moment aan het sparen voor een dressuurzadel, dat vind ie allemaal best. Hij is ten slotte de menner, en niet de ruiter. Het zadel betaald hij wel, maar van mij verwacht hij de rest, vind ik erg slim van hem

Zo beetje uitgebreide antwoorden

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:38

In de paddock zetten, uitmesten, poetsen, knuffelen, rijden, met de shetlander wandelen of stukjes gaan rennen.. En verder een hoop lol maken

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Urielle

Re: Wat doe je als je bij je verzorgpaardje bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 00:00

Ik kom meestal 's middags, pak het zadel, pak paard 1, poets, rij, zadel af, zweetdekentje op, was voetjes en vet ze in en zet hem terug op stal. Zo ook met de volgende paarden. Dan maak ik alle tuig schoon en vet het in. Ik hang het zadel terug, haal de zweetdekens eraf en dan naar huis.
Hoelang ben je er?
Het ligt er een beetje aan hoe laat ik er ben, we hebben nl. nog geen licht in de buitenbak dus ik blijf nu meestal tot half 8/8 uur. Meestal ben ik er rond 3 uur.
En hoevaak?
Dat wisselt, meestal rijd ik twee dagen en kom dan een dag niet, of doe die dag minder (alleen longeren oid). Het ligt er ook aan hoeveel paarden ik voor het donker kon rijden.
Ja, die dagen zitten er zeker tussen. De ene dag zet ik me erover heen en de andere dag kom ik niet.
Ja, maar eigenlijk is alles op stal wel aanwezig.

https://rivkasterringblog.wordpress.com/
May the odds be ever in your favor.
Momenteel niet actief op Bokt
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

lindsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 00:16

Nikkii Lisa wat doe je allemaal als je er van 10 tot 6 bent?

Ik ga meestal 3 a 4 keer per week week naar mijn verzorgpaard. Ligt eraan of ik zin en tijd heb. Daarnaast ga ik nog 1x per week naar de manege.

Voeren of mesten hoef ik niet.

Als ik aankom haal ik eerst mijn verzorgpaard uit de wei en breng hem naar de stal. Dat is plus/minus 10 minuten werk.

Daarna borstelen en opzadelen. Daar doe ik ongeveer een half uur / drie kwartier over. Daarna ga ik drie kwartier rijden.
Daarna stap ik plus minus 10 minuten aan de hand uit.
Afzadelen en dan weer terug naar het weiland of in de stal zetten.
Nog een appeltje of worteltjes voeren en dan ga ik naar huis.
Of nog even nakletsen met de andere mensen op stal.

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-05 14:51

Ik weet altijd wel wat te doen Lindsey! Alles opruimen, en zo goed mogelijk schoonmaken! Vetten bijvoorbeeld. En extra mooi Lies poetsen En als ik dan nog wat uurtjes over heb laat ik hr samen met de geit grazen, en leer hr wat kunstjes bij

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:59

Als ik veel tijd heb (woensdag, zaterdag, zondag):
Eerst ff gezellig kletsen met de eigenares en/of dochter . Olga buiten zetten, stal uitmesten, uit de wei halen, poetsen, rijden en nog wat babbelen .
Soms ga ik buteinrijden met het verzorgmeisje van Laika, of we zitten wat te dollen in de bak .

Als ik niet zo veel tijd heb, op een avond (bv. vrijdag)
Stal opstrooien, poetsen, rijden.

Hoelang ben je er?
Dat scheelt ,woensdag 3 uurtjes. Zaterdag vaak langer en zondag 3 uurtjes. 's Avonds 1.5uur.

En hoevaak?
normaal 4 keer per week.

Ja, dan heb ik geen zin omte gaan, maar als ik er dan ben, dan is dat over .

Ik koop regelmatig spulletjes, ik hoef niet te betalen voor Olga en ben daar heel blij voor, dus ik koop spulletjes als dank . Deze week heb ik weer een nieuw dekje en hoofdstel gekocht .

SB Horsemanship

Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:28

Nikkii_Lisa schreef:
meestal kom ik daar, even wat knuffelen en spullen pakken/klaarleggen..dan een pony poetsen en rijden of iets anders.
daarna stal uitmesten en als ik zin en tijd heb nog iets me de andere pony doen.
soms het tuig ook noges schoonmaken of andere dingen daar. of bij de mensen zelf nog met iets anders meehelpen.
Hoelang ben je er?
tog altijd als ik rijd wel 3 uur. (ongeveer) maar in het weekend ook vaak zat 8 uur achterelkaar
En hoevaak?
als ik school heb wil ik 5 keer per week gaan...al lukt dat niet vaak meestal rond de 3/4 keer (ligt ook aan weer en wanneer donker en natuurlijk hw )

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:32

Nikkii_Lisa schreef:
Hoelang ben je er?
Als ik rijd: 2 uurtjes?
En hoevaak?
Als ik tijd heb elke dag
Ja
Ik hoef niet uit te mesten Anders zou ik dat eerst doen
Tuurlijk

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:51

Pattypaard schreef:
Nikkii_Lisa schreef:
meestal kom ik daar, even wat knuffelen en spullen pakken/klaarleggen..dan een pony poetsen en rijden of iets anders.
daarna stal uitmesten en als ik zin en tijd heb nog iets me de andere pony doen.
soms het tuig ook noges schoonmaken of andere dingen daar. of bij de mensen zelf nog met iets anders meehelpen.

Hoelang ben je er?
tog altijd als ik rijd wel 3 uur. (ongeveer) maar in het weekend ook vaak zat 8 uur achterelkaar
En hoevaak?
als ik school heb wil ik 5 keer per week gaan...al lukt dat niet vaak meestal rond de 3/4 keer (ligt ook aan weer en wanneer donker en natuurlijk hw )
ja, denk dat iedereen dat wel eens heeft. maar meestal ga ik dan evengoed

sorry voor mijn vorige bericht, kon het niet meer editten en zo is het wat overzichtelijker

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:17

-mesten
-exel poetsen
-exel rijden
-ginger poetsen
-ginger rijden
-joop poetsen
-joop rijden/wandelen/longeren
-dibbes poetsen
-dibbes wandelen
-big mac poetsen
-big mac rijden/wandelen
-zitten en kletsen/lol maken met de andere verzorgsters(nicole+lisa zijn hier niet op bokt)
-voeren
Hoelang ben je er?
maandag:van 2 tot half 6
dinsdag:van 3 tot half 6
woensdag:van 7 tot 9(savonds)
donderdag:van 3 tot half 6
vrijdag:van 2 tot 6
zaterdag:van 1 tot 6 en als ik niet hoef te werken van half 10 tot 6
zondag: van 11 tot half 6
En hoevaak?
zoals je al ziet in de vraag hierboven ben ik er elke dag (in uitzondering met vakantie ziekte of andere belangrijke reden)
Heb je ook wel eens een dag dat je niet zo'n zin hebt?
heeeeeeel soms maar dan ga ik gewoon!!
jaa dat mag en dat doe ik ook heb al heel veel spullen daar

Geluk is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 23:05

Ik kom aan, zeg de paarden gedag, rust uit van het uurtje fietsen, zet Gaia als ze op stal is even weg en anders ander ga ik meteen de stal uit mesten. Als de stal klaar is ga Ik Gaia verder verzorgen en meestal ook rijden, altijd naar buiten en 1 keer in e zoveel tijd wat westernoefeningen doen op een open veld. Weer terug op stal verder verzorgen en Gaia weer op stal of de wei in. Beetje knuffelen en eventueel ook nog de andere paarden verzorgen.

Hoelang ben je er?
Meestal zo tussen de 3 en 5 uur, ligt eraan hoe lang ik ben gaan rijden.

En hoevaak?
2 à 3 keer per week, soms meer als mijn brommer het doet

ja, vooral als het regent en waait of als ik heel moe ben en heel soms ook gewoon geen zin in de paarden, maar ik ga toch altijd, ze kunnen niet zelf hun stal schoonmaken zijn van mij afhankelijk.

Ervoor, mocht er iets verkeerd gaan met rijden heeft ze iig een schone stal

Ja tuurlijk, enige wat van de eigenaar zelf is is het zadel en het paard, de rest heb ik zelf gekocht .

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:50

1. Ik ga meestal 's middags na schooltijd. Dan is de eigenaar van de pony's er niet, zijn vrouw wel, maar moet ik alles alleen doen. Ze staan sinds enkele dagen weer aan huis, dus ik beschrijf het vanuit dat oogpunt;
Als ik aankom ga ik eerst mijn fiets wegzetten en de paarden gedag zeggen. Dan loop ik naar het huis en praat even met de eigenaresse [en even kroelen met de hond ]. Daarna ga ik weer naar de paarden. Haal de halsters en neem Amo mee. Amica laat ik op de uitloopt achter met flink wat hooi en wat biks. Amo neem ik mee naar de wei/bak. Eerst lekker uitrazen, en daarna rijden/longeren/VD/whatever. Als ik daarmee klaar ben loop ik weer met hem naar het huis. Zet ik Amo lekker op de uitloop en geef hem voer/hooi. Vaak neem ik Amica nog even mee, maar dat hangt ervan af hoe Amo die dag is [anders schopt hij de boel kort en klein]. Daarna ga ik even zeggen tegen de eigenaresse dat ik weer terug ben. Vervolgens uitmesten/uitloop schoonmaken. Ben ik hiermee klaar haal ik de zweetdeken van Amo, voerbakken weg, nog een beetje hooi en de spullen opruimen, en ga ik meestal nog even iets drinken bij de eigenaresse. Daarna verdwijn ik weer naar huis
2. Het hangt er heel erg vanaf wat ik doe. De ene keer gooi ik de paarden alleen maar los, de andere keer longeer ik Amica en rijdt ik Amo, en kost het me zo anderhalf uur meer. Meestal ben ik rond de 2/2.5 uur bezig, excl. fietsen [een uur].
3. Ik ben er zo vaak mogelijk, meestal 5 keer per week.
4. Ja, ik heb dagen dat ik geen zin heb. Dan kijk ik eerst of het echt nodig is dat ik ga, als ik de dag ervoor ben geweest, en ik ga de dag erna, dan wil ik wel eens een dagje spijbelen. Maar zoniet, dan ga ik gewoon Die beestjes verdienen het om eruit te komen en te kunnen uitleven
5. Mag ik eigen spulletjes kopen? Ja hoor, moet ik weten. Ik heb o.a. halsters, dekjes, bandages, NH/VD spullen, e.d. Maar als er iets echt nodig is, dan zeg ik het tegen de eigenaar en kopen ze het

When you dream there's a chance you'll find
                          a little laughter, or happy ever after...

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:17

elke dag verloopt bij mij anders.

maandag ben ik vrij van school dus dan ben ik er, ga rijden, uitmesten huh gezellie wat drinken met de rest van de klanten als die er zijn.
dinsdag rijd ik alleen want dan heb ik les en dan staan de paarden al op stal en zijn de stallen al schoon.
woensdag na stage ga ik altijd nog ff heen, rijden, uitmesten enz.
donderdags ga ik ook heen rijden, uitmesten en van alle en nog wat
vrijdags rijd ik nooit, alleen in de vakantie. dit omdat als ik zaterdags een wedstrijd heb dan maak ik hem vrijdag avond klaar. en als ik geen wedstrijd heb ga ik soms nog wel ff kijken.
zaterdags of dan ga ik rijden, of heb een wedstrijd of maak hem klaar voor een wedstrijd. mest ik soms uit, soms doen ze dat ook al voor me. en zondags of wedstrijd of rijden of vrij. het ligt er aan hoeveel zin ik heb en of ik nog wat ga doen met me vriend haha want ja die is er ook he!

ik doe ook wel andere dingen op andere dagen, maar dat ligt er maar net aan wanneer en wie er op stal zijn.
ik kan er ook een hele dag zijn.
ik ben er altijd minstens 2 denk ik wel.
en heb ook wel eens geen zin en dan kom ik ook niet, iedereen heeft wel eens geen zin denk ik.
en eigen spulletjes ja hoor die koop ik, ben nog al verslaafd aan paardenspullen kopen hahahaha zie altijd leuke dingen

Mars (v. Haarlem) Dressuur Z * Springen L * Sgw M * Viertal M * (RIP 2012)
Zonanta (v.Corland) Dressuur L1 * Springen B * Sgw B * (verkocht)
Zagal (v. Patijn) Dressuur L1 * Springen B * Sgw B *

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:31

ik heb een shetje dus rijden zit er niet in ik ben er meestal rond 4 uur tot 6/7uur

uit de wei halen of stal poetsen en heel veel knuffelen opzadelen enzo longeren buiten effe wandelen afzadelen borstel erover heen de grote wei in gooien:-)

ik hoef niks te kopen mag het wel

ik ga bijna elke dag omdat der conditie omhoog moet maar als het hard regent of ik heb echt! geen zin dan ga ik niet en we hebben een rustdag voor ons allebij

danthe mijn knuffel

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:16

paaden eten geven en kijken of ze genoeg water hebben. Dan bobbie (tinker) poetsen en een beetje trainen. Dan appie (shet) longeren. Fjelda (oude fjord) poetsen.
Hoelang ben je er?
ligt eraan. Vaak rond de 3 1/2 uur
En hoevaak?
1 a 2 keer in de week
jawel, dan ga ik de volgende dag gewoon.

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:17

jah, dat doe ik ook wel.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:37

Nikkii_Lisa schreef:
Meestal kom ik er alleen uit school, mijn middagje bestaat dus uit Saar poetsen en longeren, en wandelen, dat wissel ik af, als ik dan nog tijd heb ga ik de shetten poetsen, en 1/2 keer in de week besteed ik dat uurtje uit aan de stal uitmesten.
Hoelang ben je er?
dat is heel vaak verschillend.

En hoevaak?
Zovaak mogelijk, normaal gesproken op dinsdag, woensdag en donderdag, en soms zaterdag middag of zondag.

Ja Meestal ga ik dan wel, maar als ik doodmoe uit school kom niet.

Is verschillend, stal hoeft niet iedere dag uitgemest te worden omdat ze 24/7 in de wei staan, en alleen een inloopstal hebben waar ze niet vaak in staan.

Ze zeggen iedere keer dat dat niet hoeft, dat als ik iets nodig heb ik het moet zeggen, maar het is veel leuker om het zelf te kopen

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:48

Ik kom aan,zeg hallo,vang Favorite,zet haar op stal,haal borstels en poets haar en kriebel beetje met haar veulen.Dan haal ik het tuig,zadel haar op en dan houdt de eigenaresse dr even vast zodat ik erop kan klimmen,en dan rijd de eigenaresse mee met helena.Daarna wat bezig zijn met de 2.5 jarigen en veulentjes,en dan ben ik klaar
Hoelang ben je er? zo een 3 uur .
En hoevaak?1keer in de week,binnenkort meer
Ja,als het zo regent en waait,dan voel ik me niet lekker
Uitmesten gebeurt zelden,want paardjes staan altijd op wei .
Ja .

Sienna < 3.

_Lisanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:02

Ik kom aan mest de stallen van Maroc en Destiny uit, geef ze voer, hooi en water enzo. Dan kijk ik in de drinkbak in de wei of er nog genoeg is, als er niet genoeg is vul ik het bij, dan veeg ik. Dan pak ik Destiny meestal af en toe Maroc doe halster om en ga rijden...en dan soms daarna nog Maroc doen. Maar meestal zijn de eigenaren er gewoon en dan ga ik mee als hun gaan rijden en dan rij ik ook altijd, meestal maken we dan een buitenrit!
Ik ben er meestal: tsjaa moeilijk te zeggen, als ik echt ga rijden toch wel 3 uur voor 1 paard, als ik ze allebei moet doen ik denk zo'n 5 uur. Op zaterdag ben ik er meestal van half 10 tot 5 of 6 uur.
Als ik geen zin heb ga ik niet, ze staan buiten en ik als ik niet kom rijdt de eigenaar zelf!
eerst mesten dan rijden, eerst het stomme en dan het leuke!
Ze vinden het vaak juist leuk als ik spulletjes voor ze koop, had pas voor allebei n likit gekocht, en toen kwamen we er achter dat ze daar allebei gek op zijn! Dus toen waren de eigenaren heel blij dat ik ze gekocht had

The Kings Lacorde & Wardie K <3

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:22

Ik kom na schooltijd. Eerst rijd ik Chica anderhalf uur, en laat ik haar nog even graag of iets dergelijks. Dan ga ik avondeten op de manege, en rijd ik 's avonds Ishanti een uur, en laat haar ook rollen of grazen.
Hoelang ben je er?
Ongeveer 6 uur.
En hoevaak?
5 keer in de week.
Ja, dat wel. Als je al zo vaak rijd dan heb ik soms geen zin nee. Maar dan longeer ik lekker of las een stapdag in.
Ja dat mag wel. Maar alle spullen zijn er al wel.

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:16

Ik ben er 2 a 3 x per week, soms vaker. Aangezien ik haar 6 dgn per week tot m'n beschikking heb. Ik doe het samen met iemand. Diegene rijd haar 1x per week. Ik ben er meestal 3 uur en hoef het paardje alleen maar te berijden. Soms longeer ik haar, rijd ik met haar in de wei of maak ik een buitenritje. Als de hoefsmid is geweest las ik daarna 2 a 3 stapdagen in, zodat ze aan de nieuwe stand kan wennen. Aangezien haar hoeven echt slecht staan!
Alle spullen zijn er, maar wil misschien nog wel een touwhalster voor dr kopen.

Frekja R.I.P. Flýtir Hæmir F

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:52

heei..

Bij mij gaat het meestal zo:

Amber loopt in de wei. dus haal ik haar eruit, nadat ik even heb gezegt dat ik er ben.
Dan poets ik haar (soms heel uitgebreid..soms wat sneller )
Opzadelen, rijden,
Afzadelen en weer even poetsen.
Bit afspoelen enz..
Amber even een koekje geven.. of wat meer
Amber weer de wei in.. en klaar.

Op zaterdag soms eerst 's ochtends de stallen uitmesten.

kusje linda

Heartbeat, skyhigh.. tell you that I'm gonna fly!
..(L)..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:19

Ik kom aan, ga ff naar zadelkamer om schriftje te lezen, pak halster & poetskist en zet deze alvast op poetsplek. Ga paard uit wei halen, naar poetsplek. Poetsen, opzadelen, rijden.
Als ik niet ga rijden poets ik meestal niet, omdat hij op de wei staat, dan haal ik toch alleen maar zn beschermende huidlaag eraf. Als ik niet ga rijden wandel ik wat, laat hem even lekker rondsjezen in de bak en speel wat met hem, doe wat grondwerk of longeer.
Daarna zet ik hem weer op de wei, 's zomers moet ik dan nog even voeren daarvoor, 's winters krijgt ie bij het op stal gaan z'n voer.

Hoelang ben je er?

Ligt eraan. Zondags zeker 4 uur, dan neem ik lekker de tijd overal voor. Maandag, dinsdag & vrijdag ben ik er meestal van 2 tot 5.

En hoevaak?
Sowieso 3x per week, zondag, maandag en vrijdag. Soms dinsdag er nog bij, ligt aan school. En heel af en toe nog op woensdag, gewoon ff om knuffeltje te geven en hem even te zien.

Ja, maar heb ik gelukkig nog niet vaak gehad. Als het bijvoorbeeld heel hard waait (moet merendeel door de polder op de fiets) baal ik wel eens, maar dan denk ik altijd maar: straks windje mee En als ik er eenmaal ben geniet ik altijd, dus gaan doe ik altijd

What lies before us, what lies behind us, is nothing compared to what lies within us
.

Seertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:07

Parkeer mijn fietsje (beter dan met de auto). Zeg de paardjes gedag. Op zaterdag ben ik vroeger dan de eigenaar, dan voer ik ze. In de tussentijd pak ik alvast poetsspullen, zadel, hoofdstel enzo. Kletsen met de eigenaar. Als ze uitgegeten zijn, hup mee en lekker poetsen.
Zadel erop en gaan met die banaan. We rijden altijd buiten
Als ik zin heb, longeer ik hem. En verder als ik tijd en zin heb, wandel ik met Rens (veulen).

Hoelang ben je er?

Ongeveer van 9 tot 12-13 uur.

En hoevaak?
2 dagen per week, soms 3.

Nog niet gehad, maar heb ze sinds 3 weken

JOEPIE!! Heb 2 nieuwe verzorgpaardjes: Sultan de Draver en Rens de Fries!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie