nieuw paardje in mijn leven :D :D

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

madelien

nieuw paardje in mijn leven :D :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-05 14:06

hoi,

ik had hier een advertentie gezet dat ik een bijrijdpaardje zocht. en ik heb er 1 gevonden !!
vandaag ben ik wezen kijken. het is voor mij 3 haltes met de metro in totaal ben ik dan zo een 20-30 minuten onderweg inclusief lopen naar de metro en lopen naar de wei (ligt eraan of ik de metro mis of niet ). het is een kwpn ruintje van 4 jaartjes jong. een supermak beestje. hij kan nog niet veel, maar daar is aan te werken. zijn ouders zijn kingston en jonkvrouwe. goede lijn dus. vandaag even wezen rijden. ging wel lekker. hij wil nog niet al te graag bij de wei weg, maar dat is gewoon een kwestie van flink oefenen en het leuk houden . hij is officieel een bruinschimmel, wordt nu dus een schimmel. lekker veel poetsen dus om hem schoon te houden . ik mag elke dag komen als ik wil, en als ik niet kan even afzeggen (uiteraard ). ik ben zo blij. kon het goed vinden met de eigenaresse en ik mag dus ook wedstrijden gaan rijden als hij er klaar voor is. alleen is hij in de bak een vaatje buskruit dus dat wordt nog leuk als we in de bak gaan trainen gelukkig ben ik niet snel bang en heb ik een vriend die de basis dingen wel kent (longeren, poetsen enzo). dus dat komt wel goed hoop ik. foto's heb ik nog niet, aangezien mijn vriend niet mee kon om als fotograaf te fungeren. volgende week hopelijk wel. nou jullie snappen dat ik echt helemaal happy ben . als er nog vragen zijn hoor ik het wel .

groetjes madelien

ps hij heet Usar en is van marleen_usar hier op bokt.

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:18

leuk veel plezier ermee!
en wees er maar zuinig op

Geluk is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt.

madelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-05 15:25

dank je
ik zal er zeker zuinig op zijn

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie