Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Grit schreef:Hoe leuk ik het ook vind dat er nu meer en vooral sneller veel te zien en te volgen is, vind ik het ook wel een nadeel. Omdat ik het zelf lastig vind pagina's over te slaan en niet alles te lezen![]()
Maar het haalt ook wel wat van de magie weg, soms duurde het echt een tijd voordat je iets onduidelijks duidelijk kreeg (waarom heeft die zo'n rare hoek gereden) en doordat je minder informatie kreeg, was je daar tevreden mee en kreeg je het echte verre in the middle of nowhere gevoel.
Van mij mag het lekker sobertjes blijven. En misschien van de deelnemers ook wel? Chris beschreef bij haar derby dat ze het heerlijk vond in haar 'bubbel' te zitten en juist de tegenwoordige hectiek en techniek achter te laten.
Het is weer acclimatiseren, zit je dan te wachten op een camera op je snufferd als je net van je laatste paard af stapt en beseft wat je gepresteerd hebt. Film het maar van een afstandje en laat ze lekker op hun eigen manier en wens de derby afronden.
Desalniettemin blijft het een loeizware opgave de derby uit te rijden en heb ik echt respect voor iedereen die deel neemt. Ik wens de overige 4 een hele mooie finish toe
Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 0 bezoekers