Ervaring met horze.nl

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

room10

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 08:21

Ik ook nog niet eerder klachten maar nu ook een probleem, broek besteld, betaald, maar geen bevestiging dus ook geen ordernummer. Op mails en berichten fb/messenger waar ze zelf naar doorverwijzen wordt niet gereageerd. Het regent klachten op fb, dezelfde als mij en mensen die al weken zelfs maanden op hun geld/artikel wachten, mensen zelfs aangifte gedaan. Ik heb op aanraden “keurmerk” ingeschakeld. Ook heel vreemd dat ze hun mail adres van de site hebben gehaald, je kunt alleen nog via de site mailen. Was het al irri dat ze tel niet te bereiken zijn, een uur in de wacht en dan verbinding verbreken wat is dat voor een vaag gedoe. Stel het loopt niet lekker daar, stop dan ook met reklames posten en bestellingen aannemen, mensen die op fb vragen waar hun geld of artikel blijft, niet reageren maar dan wel foto plaatsen van kerstatributen. Ik hoop dat ik mijn broek of geld terug krijg, maar dan moet er eerst uberhaupt gereageerd worden _-:(

"Een paard is iedere dag anders, als jij zelf maar iedere dag hetzelfde bent"

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:07

Ik ben inmiddels 7 weken verder, broek die ik besteld/betaald heb is inmiddels uitverkocht, krijg alleen standaard mailtjes met “hoe heeft u betaald” na 2 wkn en 3 weken later weer “hoe heeft u betaald ? Pappen en nathouden dus, nu alweer 2 wkn niets, heel frustrerend. Ben wel te weten gekomen dat ze zijn overgenomen. Ik hoop mijn €70 alsnog terug te krijgen, voor mij nooit geen Horze meer, alleen al voor de onbetrouwbaarheid, als je als bedrijf 1 persoon op je mailtjes zet hoeft dat echt geen weken te duren hoor, tis geen mega groot bedrijf als Ikea ofzo _-:( onproffesioneel gedoe.

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:00

Skessa_ schreef:
Mod heeft mijn bericht verwijderd omdat ze dacht dat het antwoord was van een prive mail, maar dat was niet zo.

Ik kreeg dit terug op reactie van trustpilot (NIET per mail dus

Beste klant,

Het spijt ons zeer om te horen over je slechte ervaring. Vanwege een grote technische systeemupgrade heeft ons bedrijf te maken gehad met verschillende systeemfouten die meer tijd vergen dan verwacht om te worden opgelost. Het spijt ons dat dit jou als klant heeft beïnvloed.

Ons doel is om een betrouwbare webwinkel te zijn voor alle ruiters. Deze keer hebben wij gefaald en wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring.

Ons systeem wordt momenteel gestabiliseerd en we werken er hard aan om alles weer op het goede spoor te krijgen. Eén van de belangrijkste doelen voor 2019 is het verbeteren van de levering en service.

Hopelijk blijf je in de toekomst nog steeds een klant van Horze.

Vriendelijke groeten,
Horze klantenservice

Het staat hier openbaar: https://nl.trustpilot.com/review/www.horze.nl

Ik vind t nogal onzin dat je als je een slechte review achterlaat je gelijk reactie krijgt, maar op mails niks.
Ik heb 1 mail gekregen of ik fotos kon mailen, dat heb ik nog maar een keer gedaan, maar daarna niks meer gehoord. Heb de schoenen maar goed schoongemaakt, maar ik blijf het een waardeloos bedrijf vinden.

Ja die krijgen een hoop mensen, standaard mailtje, maar oplossen ho maar !! Ik zie mensen op fb opgelucht reageren dat ze mail hebben gehad, die weten nog niet dat ze daar geen stap mee voorruit komen, hierna hoor je weer weken niets om vervolgens in mijn geval weer een standaard mail te krijgen over je gegevens waar ik ook al 4 keer op heb geantwoord en dan hoor je weer weken niets. Niet mee te communiceren . . . Echt schandalig !

room10

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 15:51

Ze zijn inmiddels door “het Keurmerk” geroyeerd, dat is ook niet voor niets, mij is door hun aangeraden om aangifte te doen.

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 15:44

Epple verkoopt al een hele poos rijbroeken van Horze, geen idee of ze nog meer artikelen verkopen van dat merk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie