Bokt.nl • Ervaring met horze.nl
Pagina 2 van de 3

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-18 20:19
door orion456
oh help! dat zijn geen beste geluiden over Horze. Dat wist ik ook niet. Ik heb paar rijbroeken bij ze besteld en altijd super snel binnen en nooit problemen mee gehad, maar vanaf nu ga ik daar niks meer bestellen. Daar wil ik niet aan meewerken.
Ik hoop dat je je geld terugkrijgt TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-18 21:46
door Arabesk
chamion schreef:
Ik ben geen fan van Horze. Mede door deze verhalen (ik hoor meer negatieve reacties dan positieve)
Maar ook omdat ze slecht in het nieuws zijn geweest:

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... horze.html

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/28/gi ... n-a1528701

https://nl.wikipedia.org/wiki/Noorse_broeders

Heeft mij wel genezen.


precies, vuile uitzuigers....... moderne slavernij... ;(

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-18 11:32
door chamion
Tja, destijds was het best groot nieuws en toen heb ik heel lang niks van ze gehoord, maar nu begin ik toch steeds meer van ze te horen en te zien. Vandaar dat ik toch weer eventjes die linken heb gepost. Natuurlijk heeft iedereen recht op 2de kans. Maar meestal veranderen dit soort mensen het systeem niet. Ja, zodat ze minder snel betrapt worden.

Dan is het ook opeens logisch dat het zo veel goedkoper is. Tuurlijk heb ik het niet ruim en wil ik graag alles zo goedkoper mogelijk voor mijn knollie maar er zijn grenzen.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 06:15
door Sterrenpony
Ik bestel regelmatig bij Horze en altijd goede ervaringen, snel geleverd en bij retourneren ook snel afgehandeld.

Wel vind ik het kinderachtig dat vele zeggen door de moderne slavernij er niet te bestellen terwijl een Primark net zo erg is als het niet nog erger is om doe kleding zo goedkoop aan te kunnen bieden.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 08:13
door MissWeenie
@ Sterrenpony: en dat is een goede reden om óók niet bij Primark te kopen, het één sluit het ander niet uit toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 10:14
door Jet
Dat wilde ik ook zeggen. Heb nog nooit iets bij Primark gekocht en zal dat ook niet doen. Als ik dat soort zaken weet, dan is het geen bedrijf voor mij waar ik spullen vandaan haal. Als ik het niet weet, kan ik er niets aan doen. Maar dat Horze gewoon ook in Nederland met deze praktijken zijn gang kan gaan vind ik wel heel apart. Natuurlijk is er geen verschil in uitbuiting hier in Nederland of ergens anders, maar dat het hier gebeurt vind ik nog slechter te verantwoorden op de één of andere manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 17:05
door Lindor92
Nog nooit problemen gehad bij Horze. Maar kies er dan ook altijd bewust voor om achteraf te betalen.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 18:47
door witenbruin
Oh heb daar best vaak besteld naar wens.
Maar niet zo best wat ik hier lees

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 20:16
door silmitan
Ik heb ook alleen goede ervaringen. Maar ik betaal ook altijd achteraf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 19:56
door iris17
Helaas heb ik hetzelfde meegemaakt als TS.
Ik bestelde een paar handschoenen en betaalde met IDeal, volgende dag kreeg ik een mailtje dat het artikel niet voorradig was en ze mijn geld terug zouden storten.
Na een tijd wachten heb ik gemaild waar mijn geld bleef en kreeg ik als reactie dat ze mijn bankrekeningnummer en BIC code nodig hadden. Vreemd want bij IDeal is het maar één druk op de knop om iemand zijn geld terug te storten. Bovendien hadden ze me dan in het eerste e-mailtje wel even om d e gegevens mogen vragen..
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze mijn gegevens ontvangen hadden en het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Na 1,5 week had ik het nog steeds niet en heb weer gemaild.
Toen kreeg ik een mailtje dat hun hoofdkantoor in Finland zit en het daardoor een paar werkdagen langer kan duren. Dat hadden ze ook best even in dat eerste mailtje kunnen zetten toch?!
Maar helaas ben ik weer bijna een week verder en nog steeds geen geld..

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 20:09
door DaraBariton
Ik koop er graag dekens van hun eigen merk voor mijn paard ivm de pasvorm. Maar ik betaal ook altijd achteraf ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 21:59
door Perryx
iris17 schreef:
Helaas heb ik hetzelfde meegemaakt als TS.
Ik bestelde een paar handschoenen en betaalde met IDeal, volgende dag kreeg ik een mailtje dat het artikel niet voorradig was en ze mijn geld terug zouden storten.
Na een tijd wachten heb ik gemaild waar mijn geld bleef en kreeg ik als reactie dat ze mijn bankrekeningnummer en BIC code nodig hadden. Vreemd want bij IDeal is het maar één druk op de knop om iemand zijn geld terug te storten. Bovendien hadden ze me dan in het eerste e-mailtje wel even om d e gegevens mogen vragen..
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze mijn gegevens ontvangen hadden en het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Na 1,5 week had ik het nog steeds niet en heb weer gemaild.
Toen kreeg ik een mailtje dat hun hoofdkantoor in Finland zit en het daardoor een paar werkdagen langer kan duren. Dat hadden ze ook best even in dat eerste mailtje kunnen zetten toch?!
Maar helaas ben ik weer bijna een week verder en nog steeds geen geld..



Net zo lang blijven mailen tot je je geld terug hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 10:40
door Skessa_
Ik heb jodpurs besteld. Die kwamen afgelopen donderdag binnen. De zolen zitten helemaal onder de schimmel.
Gelijk gemaild wat ik nu moet doen, maar nog steeds geen reactie.
Ik kan ze uiteraard gewoon schoonmaken, maar ik vind het gewoon goor bij een nieuw product.

Maar met terug betalen en retour sturen zijn ze dus ook niet al te best lees ik hier -O- -O-

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 13:31
door Mieppony
Ik wacht ook nog mijn geld.
Ik heb op 5 januari besteld. Mijn geld werd meteen van mijn rekening afgeschreven maar geen bestelbevestiging of iets te zien in mijn account. Ongeveer 5 mail, 3 tickets en 2 mailformulieren via de website ingevuld. Geen reactie. Toen op facebook een paar berichten gezet en er kwam een engelse reactie van de PR afdeling. Helaas nog moeten dreigen met een melding bij het webshop keurmerk voordat er een reactie kwam. Nu heb ik een mail gehad dat ze mijn geld terug gaan storten......ik wacht af

Intussen is er op de horze facebook wel een soort verklaring gekomen in het Engels. De software upgrade van hun bestelsysteem schijnt verkeerd gegaan te zijn. Daardoor zijn heel veel bestellingen vanaf ongeveer half december mis gegaan.
Jammer dat ze dat niet eerder hebben gemeld en iets hebben geregeld voor alle gedupeerden.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-19 23:45
door AppleSter
Oeh... Nu ik dit lees twijfel ik of ik überhaupt wel wat moet bestellen bij Horze. Ik heb eind november/ begin december 4 paar rijsokken besteld voor mijn dochter en die keurig binnen een paar dagen in huis gekregen. Nu hebben we o.a. een heel leuk paars veulenhalster (precies de juiste kleur) in de webwinkel gezien en nog wat kleine dingetjes, maar als ik de berichten hier lees kan ik beter verder zoeken denk ik...

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 00:37
door _lotteeee
Ik bestel wel vaker bij Horze, al jarenlang en heb nog nooit problemen gehad.
Goede en snelle service, zowel met verzenden als retour!

Wel doe ik altijd; achteraf betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 01:40
door DaraBariton
AppleSter schreef:
Oeh... Nu ik dit lees twijfel ik of ik überhaupt wel wat moet bestellen bij Horze. Ik heb eind november/ begin december 4 paar rijsokken besteld voor mijn dochter en die keurig binnen een paar dagen in huis gekregen. Nu hebben we o.a. een heel leuk paars veulenhalster (precies de juiste kleur) in de webwinkel gezien en nog wat kleine dingetjes, maar als ik de berichten hier lees kan ik beter verder zoeken denk ik...


Kan gerust hoor, maar zoals anderen ook aangeven: beter achteraf betalen dan;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 16:07
door room10
Ik ben inmiddels 7 weken verder, broek die ik besteld/betaald heb is inmiddels uitverkocht, krijg alleen standaard mailtjes met “hoe heeft u betaald” na 2 wkn en 3 weken later weer “hoe heeft u betaald ? Pappen en nathouden dus, nu alweer 2 wkn niets, heel frustrerend. Ben wel te weten gekomen dat ze zijn overgenomen. Ik hoop mijn €70 alsnog terug te krijgen, voor mij nooit geen Horze meer, alleen al voor de onbetrouwbaarheid, als je als bedrijf 1 persoon op je mailtjes zet hoeft dat echt geen weken te duren hoor, tis geen mega groot bedrijf als Ikea ofzo _-:( onproffesioneel gedoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 16:37
door Skessa_
Mod heeft mijn bericht verwijderd omdat ze dacht dat het antwoord was van een prive mail, maar dat was niet zo.

Ik kreeg dit terug op reactie van trustpilot (NIET per mail dus):

Beste klant,

Het spijt ons zeer om te horen over je slechte ervaring. Vanwege een grote technische systeemupgrade heeft ons bedrijf te maken gehad met verschillende systeemfouten die meer tijd vergen dan verwacht om te worden opgelost. Het spijt ons dat dit jou als klant heeft beïnvloed.

Ons doel is om een betrouwbare webwinkel te zijn voor alle ruiters. Deze keer hebben wij gefaald en wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring.

Ons systeem wordt momenteel gestabiliseerd en we werken er hard aan om alles weer op het goede spoor te krijgen. Eén van de belangrijkste doelen voor 2019 is het verbeteren van de levering en service.

Hopelijk blijf je in de toekomst nog steeds een klant van Horze.

Vriendelijke groeten,
Horze klantenservice

Het staat hier openbaar: https://nl.trustpilot.com/review/www.horze.nl


Ik vind t nogal onzin dat je als je een slechte review achterlaat je gelijk reactie krijgt, maar op mails niks.
Ik heb 1 mail gekregen of ik fotos kon mailen, dat heb ik nog maar een keer gedaan, maar daarna niks meer gehoord. Heb de schoenen maar goed schoongemaakt, maar ik blijf het een waardeloos bedrijf vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 16:00
door room10
Skessa_ schreef:
Mod heeft mijn bericht verwijderd omdat ze dacht dat het antwoord was van een prive mail, maar dat was niet zo.

Ik kreeg dit terug op reactie van trustpilot (NIET per mail dus

Beste klant,

Het spijt ons zeer om te horen over je slechte ervaring. Vanwege een grote technische systeemupgrade heeft ons bedrijf te maken gehad met verschillende systeemfouten die meer tijd vergen dan verwacht om te worden opgelost. Het spijt ons dat dit jou als klant heeft beïnvloed.

Ons doel is om een betrouwbare webwinkel te zijn voor alle ruiters. Deze keer hebben wij gefaald en wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring.

Ons systeem wordt momenteel gestabiliseerd en we werken er hard aan om alles weer op het goede spoor te krijgen. Eén van de belangrijkste doelen voor 2019 is het verbeteren van de levering en service.

Hopelijk blijf je in de toekomst nog steeds een klant van Horze.

Vriendelijke groeten,
Horze klantenservice

Het staat hier openbaar: https://nl.trustpilot.com/review/www.horze.nl


Ik vind t nogal onzin dat je als je een slechte review achterlaat je gelijk reactie krijgt, maar op mails niks.
Ik heb 1 mail gekregen of ik fotos kon mailen, dat heb ik nog maar een keer gedaan, maar daarna niks meer gehoord. Heb de schoenen maar goed schoongemaakt, maar ik blijf het een waardeloos bedrijf vinden.


Ja die krijgen een hoop mensen, standaard mailtje, maar oplossen ho maar !! Ik zie mensen op fb opgelucht reageren dat ze mail hebben gehad, die weten nog niet dat ze daar geen stap mee voorruit komen, hierna hoor je weer weken niets om vervolgens in mijn geval weer een standaard mail te krijgen over je gegevens waar ik ook al 4 keer op heb geantwoord en dan hoor je weer weken niets. Niet mee te communiceren . . . Echt schandalig !

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 15:51
door room10
Ze zijn inmiddels door “het Keurmerk” geroyeerd, dat is ook niet voor niets, mij is door hun aangeraden om aangifte te doen.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:24
door Mieppony
Na in totaal 15 mails en 5 weken na mijn bestelling verder heb ik inmiddels mijn geld teruggestort gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 21:07
door iris17
Ik heb na veel mailen ook mijn geld terug, echt belachelijk dat dat twee maanden moest duren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 20:22
door kobuss1
Ik zie nu dat epplejeck dit merk ook gaat verkopen.. viel me op omdat agradi destijds ermee gestopt is vanwege “de verhalen”.

Re: Ervaring met horze.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 20:26
door Anoniemk2
Ik zag ook dat EJ dit merk verkoopt. Hoe zit het met de levertijd dan?