Wat is een training?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lnvdh

Re: Wat is een training?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:42

tja ik rij zelf b niveau dus mijn pony hoeft nog niet veel te doen op dressuur Niveau, blijft bij een volte en een gebroken lijn :-) ik rij zelf een keer per week in de les a 1 uur en mijn dochter 1 x p 2 weken een half uur priveles, daarnaast rij ik dan meestal 1 x p week buiten op strand dan ben ik gem 1.5 uur weg en dan doen we stap draf en galop en dat is in de duinen en op het strand met soms mul zand,, dan traint hij zijn bilspieren wel, mijn dochter rijd meestal nog een keer per week een half uur a een uur vrij n ook nog een keer voltige of vrijheidsdressuur... Onze pony rijd dus gemiddeld 4 dan p week en dan longeer ik hem ook af en toe ( maar vinden we beide niet zo leuk om te doen) Ik weet niet of dit trainen is... ik denk het wel maar op laag niveau.. Tuurlijk kan ik wel eens jaloers kijken naar een paard dat zo mooi schouderbinnenwaarts zie rijden of een galopswissel en wijken etcetc maar zover ben ik ( en mijn pony van 7) nog lang niet dus mijn trainingen zijn veel minder intensief... Ach bij mij staat lol met je knol voorop

Vrij betekend bij mij idd ook helemaal niets doen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie