Kinderen en sporen

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:19

ikzelf ben 12 en heb op mijn shetlander wel een spoortje nodig, Maar dat zijn hele kleine stompen sporen... Ik heb geen wiebelbenen dus hij heeft er geen last van. Ik heb ken wel een meisje die had grote scherpe sporen aan en een zweep. ( onze lesgeefster was even naar het toilet) en dat meisje begon aan de teugels te trekken, te slaan met de zweep en ze zat been te geven. Toen werd ik boos. Toen stopte ze wel...
Ik vind dat je alleen sporen moet geven als je ermee om kan gaan :o

:)

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:10

bruintje123 schreef:
Maxime_Dokus schreef:
ikzelf ben 12 en heb op mijn shetlander wel een spoortje nodig, Maar dat zijn hele kleine stompen sporen... Ik heb geen wiebelbenen dus hij heeft er geen last van. Ik heb ken wel een meisje die had grote scherpe sporen aan en een zweep. ( onze lesgeefster was even naar het toilet) en dat meisje begon aan de teugels te trekken, te slaan met de zweep en ze zat been te geven. Toen werd ik boos. Toen stopte ze wel...
Ik vind dat je alleen sporen moet geven als je ermee om kan gaan :o

En waarom heb je ze nodig dan?
Kun je dat uitleggen?

Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat iemand op een shet ze nodig heeft.
Of er moet echt al fanatiek wedstrijd gereden worden en hoger dan de L zijn.

Kijk ik gebruik ze bijna niet hoor, want als hij voelt oh ze heeft sporen loopt hij ook een stuk beter door. Alleen ik wou eerst ook met de zweep. Maar met het verleden van Dokus kan dat helaas niet... later gaat er iemand anders op rijden en Dokus moet nog veel leren! Ik gebruik ze ook alleen bij nieuwe oefeningen :)

Knorretjee

Re: Kinderen en sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:19

Ik ben 13 en rijd met spoortjes, ik zelf zou liever ook m et de zweep rijden, alleen Dokus is een keer te hard aangepakt met de zweep dus dat gaat helaas niet meer....

Knorretjee

Re: Kinderen en sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:06

ik ben gestopt met spoortjes rijden... Na veel oefenen met de zweep kan ik met de zweep rijden voortaan. Ik moet goed blijven opletten en een klein tikje op de hals is genoeg. Ik ZAL nooit hem slaan met de zweep want dan beginnen we weer van voor af aan. Met sporen ging wel goed maar als je voeten een beetje onder zijn buik uitkomen werkt het toch niet. Ik gebruik dan ook echt ALLEEN de zweep als hij niet na veel schoppen in draf gaat :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie