Kinderen en sporen

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 16:08

hier zijn de kinderen 5 en 2 ze zitten op het paard en rijden heerlijk op een manier zoals dat alleen kinderen kunnen. Sporen hebben we niet in ons bezit maar ze kunnen er niets mee gewoon van techniek maar ook voor hun rijden is het beter om het zo met de benen zit en stem te doen...tja wij zijn ook lol met je knol mensen, maar hun nichtje reed op de shet met 6 al met sporen bizar maar zij is de dressuur ring in gedwongen. haar leerpony kon m haar huidige pony zz zelf is ze net 11 en start m.Nu rijdt ze echt niet slecht met die sporen meer maar vroeger had de shet onderhuids oedeem een uur na het rijden maar dat zag je meestal niet door de vacht.....tot het wit werd.....en toen is de shet verkocht die was lui en niet naar voren te krijgen!. Maar de werkelijkheid was triest en ook niet aan schoonzus haar verstand te peuteren dat ook met priveles het aan te leren techniek ook even duurt lezen kunnen ze ook niet in een jaar toch. Waar het mij wel verbaasde was de instructeur.....dat sta je toch niet toe !

Dus kinderen en sporen ik vind het dubieus, maar een kind van 12 zou technisch al wel beter in staat zijn tot het rijden met sporen al zou ik dat zelf ook niet willen!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 08:20

AQHAProud schreef:
Ik rijd zelf ook met sporen ( ik ben 13). Maar opzich word het in mijn klasse vrijwel door iedereen gebruikt. En ik rijd met spurslow dus ja ik kan ook niet zonder spoorXD

wat is een spurslow? :o

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie