Kinderen en sporen

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:50

Ik ben ook 12 jaar en rijd met spoortjes :o
Ik gebruik wieltjes, de reden waarom ik ze gebruik? Nou ik de western hebben we de spurslow en dat is vooral in de pleasure ontzettend fijn want daar krijg je hoge punten mee, in het Nederlands Jeugdteam gebruikt iedereen van ons team volgens mij sporen als ik het goed heb dus kinderen op wat hoger niveau gebruiken ze gewoon denk dat dit voor sommige volwassene ook telt om de hulpen te verfijnen:)

AQHAProud

Re: Kinderen en sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:52

En ik denk dat je idd vooral naar de manier van rijden naar de persoon moet kijken:)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 22:27

Arabier schreef:
Ik ben 14 en heel veel meiden zijn al met sporen aan het rijden. Ik zou het zelf denk ik ook kunnen maar heb hier helemaal geen interesse in omdat ik het niet nodig vind eerlijk gezegd. Vooral pizzasnijders..

Die ‘pizzasnijders’ rollen en zijn dus beter dan punten die je paard lek prikken

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:44

Ik rijd zelf ook met sporen ( ik ben 13). Maar opzich word het in mijn klasse vrijwel door iedereen gebruikt. En ik rijd met spurslow dus ja ik kan ook niet zonder spoorXD

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:17

Spurslow gebruiken we in de western:) Dus als ik mijn spoor aandruk dan gaat mijn paard langzamer:)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:18

Dit gebruiken btw niet alle western ruiters. Ik denk dat veel recreatieve western ruiters het niet eens kennen. Maar de pleasure wedstrijd ruiters misschien wel:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie