Paard en mobieltje

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:56

De mobiele telefoon heb ik altijd bij me. Veiligheid niets meer en niets minder voor als er iets gebeurd. Echt heel zelden neem ik de telefoon op als hij overgaat, of sms ik of doe ik iets. Misschien in al die jaren 2x gedaan. Ik hou er niet van. Handjes aan het stuur is het devies.
Daarnaast vind ik het heel erg onhandig. Eén keer in Nederland had ik pech met de men wagen. De splitpen was verloren en ik moest Hercule uitspannen, nu ongeveer 18 jaar geleden. We stonden midden in het bos. Toen heb ik mijn instructeur gebeld die een nieuwe splitpen kwam brengen. Menwagen hadden we gerepareerd en paardje weer ingespannen. Wat was ik blij met het fenomeen mobiele telefoon!!

Ooit met mijn oudste paard Hercule een oortjes topic gemaakt voor Bokt [ITP] Oortjes topic in het mooie Frankrijk. Het was een heus project dat veel tijd in beslag nam maar ik wilde zo graag de prachtige omgeving van hier laten zien. Het was echt heel erg onhandig en niet fijn voor het rijden, maar Hercule was top en hielp zo heel erg goed mee. Ik kon hem als het ware op de mm stil zetten zodat ik de juiste hoek had om de foto te maken. Dit soort fratsen doe ik alleen met Hercule en zal ik nooit met mijn merrie doen die veel heter en hittepetitterig is en dat soort zaken niets vindt. Buiten dat oortjes topic geloof ik niet dat ik ooit mijn mobiele telefoon heb gebruikt en zeker niet structureel. Veiligheid voor alles.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie