Ik doe ook mee In het M2. Ben net een week op wintersport geweest en mn paard is door mn instructrice gereden dus hopen dat het lekker gaat . Goed dat iemand dat zei van dat paspoort, dat zou ik niet geweten hebben
Aurum L2+17 Ster verklaard! En drachtig van Charmeur! El Toro zadelmak
Ik zat er ook nog even over na te denken om naar de kur te komen kijken, maar was even vergeten dat n vriendin van me dan jarig is dus ben wel een beetje verplicht om daar heen te gaan
Op startlijsten.nl staat ook niks over dat het is afgelast, beetje slordig. Wel raar ja, hier is het gewoon goed te doen allemaal en zout doet idd wonderen. En ze loopt nog wel zo lekker, balen!
De eigenaar van mn stal ging afgelopen zondag naar Duitsland en rond Soesterberg lag er 50cm! sneeuw op de snelwegen, terwijl er in Utrecht niks lag, dus wel terecht afgezegd. Ik kom trouwens wss de 18e naar de kur kijken!
Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken, want er komt hier n vriend van mn vader en mn nichtje viert dr verjaardag, dus weet dan nog niet hoe ik in A'foort moet komen. Maar hoop het wel
Super Bettine! Gefeliciteerd. Ik heb 2 combinaties gezien, mn instructrice en die daarna. Mn instructrice ging best goed, was de 1e keer dat ze met dit paard kur reed, hij werd alleen in de galop een beetje heet. Die daarna vond ik niet super, vond de muziek niet echt bij haar paard passen. Heb jou volgens mij nog zien lopen Bettine