19 Maart Ruinerwold

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Relaxed

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:48

Wou je zeggen dat ze die niet losgetrokken hadden dan?? Zou ik echt schandalig vinden, strooi dan op zijn minst zout de avond ervoor... Ik was voor niks geweest, ze had afgemeld, volgende x beter!

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:37

Nee de bak was niet losgetrokken. Dat was wel balen Zeno (en vele anderen denk ik) vond het niet grappig om erop te lopen alleen een gedeelte was fatsoenlijk te rijden.

Gjilke en Hette en Zeno en ik hadden 156 en waren 6e.

****www.NNelleke.nl**** NNelleke: Voor lessen, coaching en begeleiding met je paard.
****www.DDapper.nl**** DDapper: Praktijk voor therapie, coaching en begeleiding.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-06 18:38

Sydney2005 schreef:
Wou je zeggen dat ze die niet losgetrokken hadden dan?? Zou ik echt schandalig vinden, strooi dan op zijn minst zout de avond ervoor... Ik was voor niks geweest, ze had afgemeld, volgende x beter!

Nee, ik baalde dr ook al van. Niet zo zeer voor Hette, die maakt het niet uit, maar zoals Nel al zei, Zeno is echt een watje en na twee peesblessures toch wel gevoelig daarvoor....

Maar ik had een Roze Lintje! Die had ik nog niet, en past mooi bij Hette

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:38

de bak was op sommige plaatsen knetterhard en op anders stukken echt super los. k vond t ook een pokke jury, had 156 punten, de onvoldoendes waren terecht, maar sommige dingen gingen echt veel beter dan een 6. beetje jammer...

grote zak prijzengeld he trouwens, haha 2,50 . officieel hadden ze toch naar de laatste paar cijfers moetne kijken? en daarna kunnen ze nog loten, en officieel moesten ze dan toch de rest vant prijzengeld bijleggen? na maakt ook niet uit...haha

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:55

Pytje schreef:
grote zak prijzengeld he trouwens, haha 2,50 . officieel hadden ze toch naar de laatste paar cijfers moetne kijken? en daarna kunnen ze nog loten, en officieel moesten ze dan toch de rest vant prijzengeld bijleggen? na maakt ook niet uit...haha

Haha Ja was een grote zak met geld ik kon het bijna niet tillen

Maar nee hoor de prijs moet gedeeld worden over de combinties. En Ik weet niet of ze het via de ex eqo (schrijf je het zo ) regeling gedaan hebben. Maar we zijn weer rijk geworden vandaag.

****www.NNelleke.nl**** NNelleke: Voor lessen, coaching en begeleiding met je paard.
****www.DDapper.nl**** DDapper: Praktijk voor therapie, coaching en begeleiding.

Relaxed

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:12

Ik weet niet hoeveel het inschrijf was, maar volgens mij moeten ze minimaal het inschrijfgeld uitkeren...

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:13

7 euro

had een kruiwagen gebruikt om het geld mee te dragen. weer een hernia minder

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:28

Tsja Had ik dat maar gedaan.

Sydney2005: Ja meestal moet minimaal het prijzengeld weer worden terug betaald maar, als het inschrijfgeld onder de 7.50 is hoeft de vereniging niet eens prijzengeld te geven. En als bv. nu de 6e prijs 7 euro is en er dan vervolgens volgens de ex eqo regeling 4 mensen 6e worden dan moet de prijs worden gedeeld. Dus eigenlijk hebben we al mazzel gehad tenminste als het prijzengeld voor de 6de prijs 7 euro was.

Snappen jullie het nog?

pammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:35

Ik ben eerder weg gegaan, maar snap even niet wat je allemaal zegt neillo.
Tot welke plek keren ze dan prijzen geld uit? de 6e??

En Neillo volgens mij heb ik jou zien rijden (op een lichte vos?)
Vond dat het wel meer waard dan 156 punten.

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:06

Ja een lichte vos die af en toe hinikte . Met vier witte voetjes.
Dankje wel voo het compliment. Ik was nummer tien.

Ze rijken prijzengeld uit tot en met de mensen die een prijs hebben. Maar dat mag minimaal het inschrijfgeld zijn. Maar een verening is niet verplicht pijzen geld te doen als het inschrijfgeld onder de 7.50 is.
Zo duidelijker?

pammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:45

ja zo snap ik hem. En ik heb je dan wel zien rijden

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:57

1 op de 4 deelnemers krijgt een prijs, er waren 24 deelnemers, dus 6 prijzen

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:22

pammy schreef:

Ik heb jouw denk ik ook wel zien rijden met het inrijden. Jij was voor ons of niet?

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:39

neillo schreef:
pammy schreef:

Ik heb jouw denk ik ook wel zien rijden met het inrijden. Jij was voor ons of niet?

neillo, ik heb jou ook geloof k zien rijden, had tegen je gezegt van je sperriem, of was dat weer iemand anders?

pammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:32

Ja ik was voor jullie een donker bruine merrie met bles en 2 witte achter voeten. Ik was starte als 6e.

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:34

hu, heb der net een berichtje opgezet en nu issie weg..hij was iig voor neillo bedoelt:

volgens mij heb ik jou ook zien rijden, had gezegt van je sperriem. of was dat weer iemand anders??
edit: en nu issie der weer.. grmbl

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:37

Ja dat was ik. Haha Dankej wel in ieder geval nog. Ik vergat het gewoon helemaal te zeggen op de moment. Sorry.

Maar ik heb jullie beide wel zien rijden dan.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-06 22:56

Pytje schreef:

Ja hebben ze bij mij en Nel wel gedaan. Gaat eerst op punt 22 dan op 23. Waren bij ons beide gelijk.

En over de jury niets dan goeds
Heb net Nel verboden lelijke dingen te zeggen, dus ga het zelf ook niet doen

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-06 22:56

Pytje schreef:
hu, heb der net een berichtje opgezet en nu issie weg..hij was iig voor neillo bedoelt:

volgens mij heb ik jou ook zien rijden, had gezegt van je sperriem. of was dat weer iemand anders??
edit: en nu issie der weer.. grmbl

En ik was degene die tegen Nel zei dat je dan meestal iemand bedankt

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 23:21

ow kijk aan, haha. jij had ook 156 punten toch?

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-06 08:47

Uhu! Ik had vier 5en, twee 7ens, één 8, en de rest 6en..... Nee niks over de jury hoor

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:50

hahaha, geen slecht woord voor de jury, het is veel makkelijker om onvoldoendes te geven en dan genoeg voldoendes te geven voor 156.
GRMBL