Eston M (Everdale x Wup) kampioen partbreds Arabissimo 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nessie

Re: Eston M (Everdale x Wup) kampioen partbreds Arabissimo 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:14

Bedankt allemaal! Hij wordt uiteraard WFFS getest voor hij eventueel naar de hengstenkeuring gaat (is wegens tijdsgebrek en verblijven in buitenland tijdens / rondom de keuringsperiodes er niet van gekomen). Binnenkort maken we eerst de overstap naar het M :)

Eston M. (v. Everdale) M1 Dressuur
Carrera (v. Wup) M1 Dressuur

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:24

Eston heeft iets meer dan 30 procent bloedaandeel, hij is van Everdale x Wup x Palousa Convenance x Krimh OX (Arabisch volbloed).

Wat betreft de andere categorie├źn heb ik geen inzicht :) NRPS heeft het geplubiceerd daar Eston bij het NRPS staat ingeschreven en zij de ('belangrijke', even tussen haakjes want dit zal voor iedereen anders zijn, maar niet dat ik op een lokaal kleiner concours eerste wordt met wat winstpunten) sportprestaties van hun stamboek willen weten / publiceren.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:03

Ze hebben in ieder geval voor mijn categorie de prijsuitreiking naar voren gehaald, omdat Eston al bekend was als de winnaar en wij dan naar huis konden. Dus heb helaas verder niet alles meegekregen, behalve van de western / dawra.

Bedankt! :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:48

Bedankt! Tijdens de liberty wordt hij beoordeeld op zijn bouw, beweging (stap, draf, galop) en karakter / connectie tussen begeleider en paard.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:14

Ik heb zelf geen beeldmateriaal gemaakt, binnenkort wel een clinic op de planning en willen buiten wat foto's gaan maken. En ook nog met zijn minipaard maatje nieuw beeldmateriaal. Denk dat daarvan in ieder geval wat op mijn socials voorbij zal komen, topic weet ik nog niet.

Volgend jaar willen we wel weer terugkomen! Of wellicht met Eston zijn moeder Carrera.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:17

kyrkelover schreef:
Mijn arabisch volbloed dekhengst heeft de andere kant dus bij de volbloed arabieren bijna alles gewonnen.

Die heb ik voorbij zien komen, leuk dier! Gefeliciteerd :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie