Eston M (Everdale x Wup) kampioen partbreds Arabissimo 2019

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 06:45

Wat leuk! Is hij WFFS vrij TS of laat je hem hierop nog testen?

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:31

Nessie schreef:
Eston heeft iets meer dan 30 procent bloedaandeel, hij is van Everdale x Wup x Palousa Convenance x Krimh OX (Arabisch volbloed).

Wat betreft de andere categorie├źn heb ik geen inzicht :) NRPS heeft het geplubiceerd daar Eston bij het NRPS staat ingeschreven en zij de ('belangrijke', even tussen haakjes want dit zal voor iedereen anders zijn, maar niet dat ik op een lokaal kleiner concours eerste wordt met wat winstpunten) sportprestaties van hun stamboek willen weten / publiceren.

Dat zegt toch ook helemaal niemand hier? Ik ben benieuwd of hij kan doorgroeien tot GGK hengst. Of het concour nu groot of klein is dat maakt imo niks uit voor de winstpunten ;)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:49

Vanitas schreef:
Die doen helemaal niet mee. Je moet het echt meer zien als een soort van onderlinge setting. Het is een leuke wedstrijd en niet te hoogdrempelig.

Hoe moet ik mij deze competitie dan voorstellen dat de grote namen niet meededen zoals bij het KWPN wel het geval is?

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:41

TS heb je ook filmmateriaal of foto's van tijdens de liberty? Ik ben wel benieuwd naar zijn gangwerk :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie