De 100miljoenste post is geplaatst!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:57

Leuk topic geworden teamies! Haha, ik dacht al dat de 'winnaar' juist een bokker zou zijn die niet fanatiek meedeed voor de 100miljoen :D Gefeliciteerd!

Holy smoly, ik wist niet dat ik zoveel gepost had :')

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:59

ierusju schreef:
Hahahhaa hóe veel berichten heb ik geplaatst? _O- _O-

Ierusju ierusju toch... Volgensmij mag jij naar een verslavingskliniek :')

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:26

MirandaT schreef:

Leuk dat jullie dit uitgezocht hebben! Dankjewel Bart en teamies :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie