‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 04:39

maras schreef:
Wat zou de wereld ( en Bokt) er een stuk gezelliger uit zien als men onaardige reacties gewoon voor zich houdt ; kwestie van niets typen en op naar het volgende topic waar je dan wel wat mee hebt ;) .Persoonlijk ken ik Britt niet maar ik heb ze nog nooit iets onaardigs over andere horen zeggen en ze komt op mij over als een spontaan, vriendelijk mens met de mazzel dat ze nu een prachtig mooi paard heeft!! En die loslopende honden op de foto waar iemand moeite mee had zijn van Tineke, die lopen altijd los op het terrein en ik dacht nooit in de weg, die kennen het gevaar van de hoefjes inmiddels wel denk ik :).

Dat laatste wil ik even ontkrachten want die honden slapen op de hoefslag, de regel is daar volgens mij dat je er gewoon omheen moet rijden :D

En britt, ja ik vind der geweldig. Hoe ze zo alles heeft opgebouwd, daar kunnen een hoop alleen maar van dromen

Practice makes perfect, I'm still tryna learn it by heart
.
Jillatre -> M1+4

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 07:43

Tuurlijk heeft britt een manegement die kan dat niet allemaal alleen handelen. Maar daarom kan ze wel haar eigen ideeen nastreven

.
Jillatre -> M1+4

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:15

Vooral omdat ze ook weet dat ze gewoon niet heel goed kan paardrijden en daar gewoon hard aan werkt. Zo zie je maar dat je een retegoed paard kan kopen, je rijd daar niet zo easy op weg. En britt schaamt zich daar ook niet voor, zij is precies als 95% van de bokkers als die op zon paard daar zouden rijden. Lekker niet uit de hoogte en gewoon eerlijk zijn, dat maakt haar ook zo populair

.
Jillatre -> M1+4

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie