[BLOG] Waarom doen we wat we doen: Poep op de stoep

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:43

Veulen84 schreef:
Binnen de beboude kom ruim ik het wel op, ga er dan met de auto voor terug. Buiten de beboude kom parkeer ik mijn paard meestal naast de weg in de berm of bossage.

Xyzutu: Ik stap buiten niet af. Lichamelijk gezien kom ik er zonder krukje niet meer op. Mensen zoals jij maken me dan ook een beetje boos. Perslot heb ik toch ook gewoon recht om buiten te rijden. Wees eerlijk en veroordeel mensen niet meteen op zo'n manier.

Kun je dat verduidelijken?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 08:38

Veulen84 schreef:
Ik stap buiten niet af omdat ik niet meer op kan stappen. Simpel omdat de schade in mijn linkerbeen en gewricht te groot zijn. Ik heb de kracht niet, mijn gewricht kan niet zo ver meer buigen en verkeerd landen of afzetten doet ook pijn.

Ik vraag het omdat iedereen in principe in ieder geval af zou moeten kunnen stijgen wanneer dat nodig is.... , en omdat het makkelijker meedenken is wanneer iemand aangeeft wat het probleem is.
Is op en af stijgen vanaf de andere kant ook geen optie?

Vanwege de rug van mijn paard gebruik ik ook wel liever een opstap hoor. En ik moet zeggen dat dat ook vrijwel altijd lukt.
Zo'n paddestoel, of een boomstronk, een buitenbankje, en bij ruiterpaden natuurlijk altijd speciale opstapjes.
Soms moet je dan even een stuk lopen, maar dat doe ik dan maar.
Ik wil namelijk niet dat we op een gegeven moment niet meer buiten kunnen rijden omdat mensen de mest niet opruimen.

Je kunt ook na je rit terug rijden met de fiets op auto om het alsnog op te ruimen natuurlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie