[BLOG] Waarom doen we wat we doen: Poep op de stoep

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zoolgangster
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:40

xyzutu2 schreef:
Hoezo zou mest op een fietspad geen of minder een probleem zijn?
Juist ook fietsers ergeren zich dood aan een gladde plak mest op de weg. Om over wielrenners die gewoon over de straat fietsen niet eens te spreken, die breken hun nek als ze over een door auto's platgereden mestplaat glijden.
Dat je niet op de stoep rijdt is natuurlijk super, maar mest op de stoep is niet het probleem, en mest laten liggen op het asfalt en het fietspad is al helemaal niet de oplossing...

Ik heb zelfs een snelheidsmeter kapot gereden op een betonhard bevroren paarden drol, en dat kon niet meer gerepareerd worden, of, duur voorwiel vervangen, ondanks dat ik met aangepaste snelheid reed(dus niet te hard, voor we die jijbak gaan krijgen).
Verder zullen er best mensen zijn die niet terug op een paard kunnen klimmen, maar de rottigheid is, als je van de één pikt dat ie niet opruimt, volgt al snel de rest, vergelijk het hele leger bokkers dat het vertikt op te staan voor een ander in de bus wegens sielughheid/kriebel in de rug (de echt iets serieus mankerende mensen daargelaten.)
Maar mensen die niet vanaf de grond kunnen opstijgen kunnen in de regel vast wel naar een verhoging, muurtje, trotoirrand of iets dergelijks lopen... Waar een wil is is meestal wel een weg.

Ik heb heel lang zitten denken, welk profielwoord de Sint een kado aan ons doet schenken, dus lukte het mij niet Ozosnel, en koudwatervrees met de gure wind begrijp ik wel, maar hopelijk mis ik niet de (stoom)boot met dit gedicht, ik hoop dat er straks een kadootje ligt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie