Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja
Citaat:, in 1999 was het WK in Denemarken zijn eerste internationale kampioenschap was het WK.
Citaat:
Jet schreef:[VN] [AG] De hertenluisvlieg .
"De hertenluisvlieg is een klein, roodbruin, bloedzuigend insect, die voornamelijk parasiteert op herten en reeën, maar wordt ook bij paarden gespot. "
Hier zou ik hij of de vlieg tussen zetten. Zo als het er nu staat klopt de zin niet.
"Onze vliegensprayen zullen niet werken en je hele paard in de olie zetten zodat de luisvlieg geen grip krijgt is ook weer zo wat."
Het meervoud van vliegenspray is vliegensprays, sprayen is een werkwoord.
Wat anderen al aandragen: de plek waar hij het liefst zit. Dat zou ik zeker in het artikel verwerken, net als de manier waarop je ze het beste kan vernietigen. ( zie de post van JoyCiej007).
Chiave schreef:Jet schreef:[VN] [AG] De hertenluisvlieg .
"De hertenluisvlieg is een klein, roodbruin, bloedzuigend insect, die voornamelijk parasiteert op herten en reeën, maar wordt ook bij paarden gespot. "
Hier zou ik hij of de vlieg tussen zetten. Zo als het er nu staat klopt de zin niet.
"Onze vliegensprayen zullen niet werken en je hele paard in de olie zetten zodat de luisvlieg geen grip krijgt is ook weer zo wat."
Het meervoud van vliegenspray is vliegensprays, sprayen is een werkwoord.
Wat anderen al aandragen: de plek waar hij het liefst zit. Dat zou ik zeker in het artikel verwerken, net als de manier waarop je ze het beste kan vernietigen. ( zie de post van JoyCiej007).
Dit heb ik in de groep gegooid bij mijn collega's en dit wordt ook zo snel mogelijk opgepakt. Dat vraagt even wat extra aandacht met betrekking tot de aanvulling van JoyCiej007. Ook jij bedankt voor je aanvulling!
ierusju schreef:Paarden van defensie losgelaten in Leicestershire
In de tijd dat de paarden rondliepen, raakten zij betrokken bij meerdere botsingen.
Een aantal van de paardenraaktenraakte onderweg betrokken bij botsingen voordat ze gevangen konden worden.
In een bericht op Facebook schrijft Lorraine Howwit,diewie in botsing kwam met de paarden: 'Gelukkig is iedereen veilig. De paarden zijn terug en worden behandeld. Het paardwatdat ons heeft geraakt moet gewond zijn, de stukjes paardenhaar hangen nog steeds aan mijn moeder haar auto, welke afgeschreven is.'
Een politieagent verklaarde: 'De paarden worden
'Een aantal van de paarden was betrokken bij botsingen, maar tot nu toe heeft nog niemand met verwondingen zich gemeld.'
De politie zoekt nog naar mensen die betrokken zijn geweest bij het accident, of getuige zijn geweest.
Citaat:Tot voordien werkten Tom Mariën (chirurg) en mezelf in één gebouw.
Gebruikers op dit forum: DDDara en 85 bezoekers