Voorzitter trekpaardvereniging aan de kant gezet

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 03:53

Dovahkiin schreef:
Zoals ik het lees is hij onder andere afgerekend op het “tegenwerken” van couperende leden. Jammer...

dat klopt helaas , wij hebben al jaren lange staarten en opmerkelijk bij keuringen stond er een korte staart voor op de 1a premie en kregen wij het advies laat em' inkorten.( toeval of voorkeur ach....we hadden letterlijk de zelfde punten, dat zegt genoeg)

Waarom, het steentijdperk is toch over antwoordde mijn man toen( De man was zo vertrokken) ik vond het best gek zo even tussen neus en lippen.jaren later kwam ik er achter dat die dus ook in het bestuur van de KVTH zat en keurmeester was :roll:
Laatst bijgewerkt door kwita op 29-09-18 04:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 03:56

Dovahkiin schreef:
(Ik zou sowieso nooit een trekpaard willen vanwege de cpl en dergelijke maar dat terzijde)

wat is dit slecht onderbouwd, niet elk trekpaard heeft dat he!

Afbeelding

maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk! ;)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 08:05

Sunshinedaan schreef:
Het is toch onbegrijpelijk dat dat couperen nog steeds door die fokkers gedaan wordt (linksom of rechtsom...)

Ik wilde vorig jaar met een 10-jarige trekpaardmerrie (niet van mij) met een koudbloedwedstrijd meedoen.
Heel probleem en gedoe... want ze had geen staart!

En tot mijn stomme verbazing zie ik dan op keuringen dat zelfs de veulens van vorig jaar geen staart hebben en alle winnaars en kampioenen ook staartloos...

Stelletje hypocrieten bij de KVTH. Ik ben klaar met die trekpaarden, hoe ongelooflijk tof ze ook zijn! -O-

Zonde dat je daar de paarden voor laat staan! maar idd daar horen bepaalde papieren bij bij de korte staarten heb je die niet ,dan mag je niet meedoen is de regel! ( En gelukkig is dat dan vaak wel een streng belijd *\o/* )!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie