Oud-olympisch kampioen Bert Romp overleden na trap van paard

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:22

Gecondoleerd .Inderdaad heel erg en bijna niet te bevatten.Ook een les voor iedereen om altijd te blijven opletten.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:52

germie schreef:
Jammer voor de beste man. Je hoopt dat dit niemand overkomt. Heb hem nog een keer zien rijden.

Het is niet anders dan een auto ongeluk krijgen overigens. Wrong time, wrong place.
En ik denk dat sterven met iets wat je graag doet beter is dan zomaar dood neervallen. Een andere bekende van mij is 30 september niet meer boven gekomen na een duik. Die man woonde en leefde in Bali en deed niets liever dan duiken. Heeft altijd gezegd als ik sterf hoop ik dat het onder water gebeurt. Ik had plannen om met hem te duiken in 2019, dat gaat nu niet meer gebeuren.
Triest, maar beter zo dan een echt ziekbed denk ik dan maar.

Ik hoop toch dat ik niet door medetoedoen van een paard omkom,omdat het geen reclame is voor dat dier en ook niet voor paarden\de paardensport in het algemeen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:17

Jolien87 schreef:
Germie, soms is het beter als je, je eigen (duik)verhalen niet met anderen deelt.
Ik vind je reactie niet op zijn plaats, goedbedoeld of niet.

Ik snap haar reactie wel. En iedereen heeft toch zijn eigen emoties na zo'n bericht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie