Paard schrikt en springt met ruiter en al kanaal in

Moderators: EvelijnS, Hanmar, benangelique, Polly, Dani, Shanna, khirshanta

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

maj0

Re: Paard schrikt en springt met ruiter en al kanaal in

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:16

Ik ken de eigenaresse van dit paard en ze schreef dit op haar Facebook. Ze zat er overigens niet zelf op. Ook heb ik even de namen van mensen en het paard weggehaald in verband met privacy.

Gelukkig is het met haar ook goed afgelopen! Paarf is geschrokken en zo achterwaarts het kanaal in gevallen. Ik heb direct een omstander gevraagd om 112 te bellen want paard zwom een heel eind verder! De hulpdiensten waren en vrij snel en hebben haar gelukkig na veel moeite het water uit getakeld. Paard was onderkoeld dus hebben we haar zo snel mogelijk droog en warm proberen te krijgen en dit is gelukt! Vannacht nog enkele keren wezen kijken en mevrouw doet het wonder boven wonder heel goed .. ze heeft nog wel zere/stijve spieren en kleine wonden. Maar t had heel anders kunnen gaan .. hoop nu wel dat hoofdstuk “ellende” nou is afgesloten! We hebben nu genoeg gehad!

Kreeg van alle kanten hulp en daar ben ik echt super blij mee want het was gisteren avond echt een hel!

Zalina Zalocia dressuur: L2+1, springen B+25, sgw B+6
Zoek je een leuke betaalbare fotoshoot! Neem dan contact met mij op
https://www.facebook.com/Marjoleinsmitfotografie/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie