Dierenartsenkoepel FEEVA: rugfoto’s niet nodig

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:43

Helemaal met je eens Ibbel.

You can't always get what you want, but if you try sometime, you might find, you get what you need.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:48

Beste preventie van blessures is gewoon technisch gezien goed rijden en goed management van je paard. Kijk maar eens wat bijv rechtrichten voor effect heeft op wijze van bewegen van paarden met rontgenologische beperkingen in straalbeen/hoefkatrolachtige dingen.

Mijn twee beste paarden op rontgen waren beide hopeloze dieren qua gezondheid / rijdbaarheid. Heb er echt rijtechnisch gezien geen plezier mee gehad omdat er altijd wel wat was. En heeft me de wereld aan geld gekost van osteo's fysio's en ga zo maar door maar beide paarden ellende.
Terwijl ik ook een aantal paarden heb gehad die echt niet goed waren officieel maar die het heel goed hebben gedaan en nu nog gezond en rond hun oudere dag beleven.
Dus tja, zeg het maar voor mij hoeft het niet.

You can't always get what you want, but if you try sometime, you might find, you get what you need.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie