Dierenartsenkoepel FEEVA: rugfoto’s niet nodig

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Duhelo
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:38

kamsel schreef:
belle_boef schreef:
Maar gaat dit over jonge paarden die afgerekend worden op foto’s en zich nog niet hebben bewezen? In de groei zijn?

Lijkt me niks mis mee als je bij een ouder paard wil weten of hij daar ook goed is als hij zich al bewezen heeft en nog een tweede wedstrijdcarriere gaat beginnen

Als hij zich al bewezen heeft dan heeft hij al laten zien er niet door belemmert te worden..

maar wat niet is kan nog komen.
Als je twee vergelijkbare paarden hebt, zelfde leeftijd,niveau,karakter, potentieel en prijs. En de ene heeft begin van kissing spines op de foto en de andere niet, dan kies ik toch liever die zonder KS ...

Duhelo
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: Dierenartsenkoepel FEEVA: rugfoto’s niet nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:49

Ja, misschien wel, maar ik denk dat veel mensen alsnog vasthouden aan dat resultaat, omdat ze de kans hoger achten dat die ks doorzet en de ander gezond blijft ...
Nu, ikzelf zit in een prijsklasse van paarden dat ik niet eens keur voor de aankoop, dus ik hecht er sowieso weinig belang aan, maar als je 5000+ gaat kijken zou ik het toch wat eng vinden
...

Duhelo
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: Dierenartsenkoepel FEEVA: rugfoto’s niet nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:18

Met het verschil dat mensen wel kunnen aangeven of en waar ze pijn hebben en zelf beslissen of ze al dan niet over hun grenzen gaan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie