Bouw paardenwoonwijk na 10 jaar van start

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Re: Bouw paardenwoonwijk na 10 jaar van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 07:59

Er staat niet eens info over de rijhal en stallen die er gaan komen. Ik verwacht een 7*24 buiten in een kudde. Met veel weiland en een altijd te gebruiken verlichte buitenbak waar je je hindernissen in kunt laten staan. En waarbij je paard gevoerd wordt en evt. verzorgd wordt en dat voor een betaalbare prijs.
Een dressuurprikker zal weer moeite hebben met een hindernis in de bak, dus hoe ga je dit dan oplossen? Privelessen ja, maar de bak dient voor iedereen beschikbaar te blijven.
En een ander wil weer een eigen bak dan, maar daar wens ik weer niet voor te betalen.
Kortom, iets wat iedereen bevalt zal erg lastig worden. Ik denk dus dat het flopt, want die 7 'paardenhouders' zullen al een stal zoeken die bij ze past. En niet omdat ie toevallig direct om de hoek ligt.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 06:24

Je mag je paard in je eigen garage stallen. Lol.
Danhuur je weiland en betaalt voor de bak. Klaar. Lol

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie