Eventingteam Bavaria 0.0 komt met online competitie

Moderators: Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Eventingteam Bavaria 0.0 komt met online competitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-20 19:55 Tip de Nieuwsredactie

horses.nl
Eventing

Afbeelding
Foto: Amanda

Om deze coronatijden goed door te komen heeft het Bavaria 0.0-team een competitie bedacht waar elke ruiter aan mee kan doen. Deelnemers kunnen filmpjes op sociale media uploaden en naar het Bavaria-team sturen, die worden beoordeeld op rijkwaliteiten. De filmpjes krijgen van Tim Lips en een ander lid van het Bavaria-team (Elaine Pen, Sanne de Jong, Aliene Ruyter en Nina de Haas) een cijfer. De top-3 van de competitie kan rekenen op mooie prijzen.
De online-competitie gaat over drie weken van start. Vanaf maandag 30 maart kunnen deelnemers een dressuurvideo van maximaal 60 seconden inleveren. Een week later is het springen aan de beurt en in de derde week staat de cross centraal.

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:26

Leuk initiatief, maar hoe wil je cross-onderdelen opnemen als de terreinen technisch gezien gesloten zijn, en niet elke stal die luxe heeft? :o?

- *pum* -

Nickeltje

Re: Eventingteam Bavaria 0.0 komt met online competitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:23

Lees even het artikel onder de link. Ze nodigen je uit creatief te zijn met de niet-standaard hindernissen. Aardappelkratjes, een voerton, het bloemenperk van je moeder. Wel thuis, op eigen terrein om binnen de corona regels te blijven.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:33

Wat heerlijk om te zien hoe creatief mensen omgaan met deze situatie.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....
Te koop mijn mooie Wow zadel https://www.marktplaats.nl/plaats/m1557 ... SyiSuccess

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:02

Lijkt me een 1 april grap!

[KS-ITP] Pretletter Uut Uune: Lord Europe x elite eptm v Belissimo
24-3-21 Lowlands x Vilexa Elite v Ro-lex Elite pref prest v Hemmingway
Nigirilova Uut Uune D-OC : Just Wimphof x Elite eptm v Belissimo x elite pref NMK v Jazz
Nikkie H D-OC : Franklin x ster ibop ZZ-zwaar v Negro x ster pref prest v Houston

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:04

Het kan prima serieus zijn. Al vind ik de prijzen wel bijzonder. Maar het idee kan toch simpel uit te voeren? Zie de cross als niet alle daagse hindernissen,of hindernissen die je op een niet alledaagse manier springt. Scheef, als punt etc.
Iedereen kan er wel wat mee.

Ik heb toevallig net mn dressuur erop zitten.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 15:54

Nickeltje schreef:
Lees even het artikel onder de link. Ze nodigen je uit creatief te zijn met de niet-standaard hindernissen. Aardappelkratjes, een voerton, het bloemenperk van je moeder. Wel thuis, op eigen terrein om binnen de corona regels te blijven.

Aha, over het hoofd gezien.. dank! :)*
Zit nu te denken.. Daar kun je video-technisch ook wel aardig leuke dingen mee.. :D

- *pum* -

Cheerio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 23:22

fokfanaat schreef:
Lijkt me een 1 april grap!

Ik kan je bij deze, als insider (staff van het team), vertellen dat het geen 1 april grap is ;)

En qua prijzen hebben we onwijs geluk dat we zulke fijne samenwerkingen hebben met onze partners en sponsoren.

Ik zie al onwijs veel dressuur video's online komen! Van jong tot oud, van beginner tot hooggeklasseerde. En wat een plezier de mensen hebben met het bedenken, maken en promoten, echt geweldig. :D

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 00:18

Ik dacht eerst ook hm. 1 april grap, maar vind het toch wel leuk dus ik ga morgen een dressuur video maken :D

❥ Esprit
❥ Belle

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 02:22

Ik vertrouw echt helemaal niks en niemand op 1 april :’)
Wel ontzettend leuk en creatief bedacht!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie