De evenementen die we moesten missen; int. wedstrijden

Moderators: Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

De evenementen die we moesten missen; int. wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-20 20:04 Tip de Nieuwsredactie

*Bokt.nl
Sportevenement

Naast Indoor Brabant en de hengstenshows zijn er ook een aantal andere evenementen afgelast. Equiday bijvoorbeeld. De voorjaarseditie van dit evenement is verplaatst naar 12 juli en zal dus gewoon doorgaan. Maar ook internationale wedstrijden kunnen niet doorgaan.

De North Holland Horse Trials bijvoorbeeld. Deze zijn voor dit jaar afgelast. Maar vorig jaar was Aniek1985 aanwezig voor een prachtig fotoverslag.
In 2019 kwam het nieuwe ACSI eventing team voor het eerst in eigen kleuren aan de start.

Afbeelding
Alice Naber-Lozeman met ACSI Curacao. Foto: Aniek1985

Afbeelding
Tim Lips met Brent. Foto: Aniek1985

Het hele verslag is hier te lezen: [VN] [FOTO]Cross Country North Holland Horse Trials in beeld

Het NK Jachtpaarden werd vorig jaar in Ede op het crossterrein van de Valouwe verreden. Ook dit evenement kan niet verplaatst worden en zullen we pas volgend jaar weer op de kalender zien.

Afbeelding
P. van Motman Bade met Jefferson Cruising. Foto: Marjo

Afbeelding
Foto: Marjo

Hier vind je het hele verslag: [VN] [FOTO]Zonnig NK Jachtpaarden kroont dhr. P. Zantman kampioen

Ook de SGMW wedstrijd in Kronenberg kan niet doorgaan. Maar niet getreurd: later dit jaar staat hier wel het WK Vierspannen nog op het programma. Van 2 tot en met 6 september zal er in Kronenberg gestreden worden om de wereldtitel.
Vorig jaar was Boktfotograaf Cynn aanwezig bij Horse Driving Kronenberg.

Afbeelding
Edwin van der Graaf. Foto: Cynn

Afbeelding
IJsbrand Chardon. Foto: Cynn

Het complete verslag is hier te zien: [VN] [FOTO] Horse Driving Kronenberg

Zijn er nog evenementen waar jij graag op terugblikt? Laat het ons weten! Als er vorig jaar een fotoverslag van gemaakt is, dan kunnen we deze altijd nog een keertje uitlichten.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 13:40

Prachtige plaatjes. Ergens heb ik de hoop dat we nog wel wat moois te zien gaan krijgen. Aan de andere kant is de kans ook groot dat het al gedaan is met het seizoen voor het begonnen is. Dan hebben we gelukkig altijd de foto's nog :j . Ik vind het vooral jammer dat de Renswoude Horse Trails niet door gaan. Daar zijn vast nog wel mooie plaatjes van te vinden.

Nabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 13:41

Ik zou er nog niet te hard op hopen dat er iets door gaat dit jaar.

De cursus: "omgaan met teleurstelling" is afgelast.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 13:45

Dat icm jouw onderschrift is wel echt briljant :')

Daarom zeg ik ook dat ik de hoop ergens nog wel heb, maar dat ik de kans ook groot acht dat er niks meer komt dit jaar. Is ook gewoon lastig omdat een groot deel van de voorbereidingen ook stil zijn komen te liggen. Stel dat het straks weer wel mag, dan hebben de voorbereidingen stil gelegen, sponsoren zich terug getrokken, paarden missen training, ruiters van het buitenland durven niet te komen verzin het maar. Er zijn zoveel factoren die meespelen. Kan ook nog goed dat we nog maanden vast zitten aan allerhande beperkende maatregelen.

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:34

SusanH schreef:
Prachtige plaatjes. Ergens heb ik de hoop dat we nog wel wat moois te zien gaan krijgen. Aan de andere kant is de kans ook groot dat het al gedaan is met het seizoen voor het begonnen is. Dan hebben we gelukkig altijd de foto's nog :j . Ik vind het vooral jammer dat de Renswoude Horse Trails niet door gaan. Daar zijn vast nog wel mooie plaatjes van te vinden.

Inderdaad heel erg jammer. Renswoude is een van mijn favoriete evenementen, ik ben er ook bijna elk jaar wel te vinden. Ik zal die dus zeker nog meenemen in een volgende terugblik als jullie dat leuk vinden :D

If I die young, bury me in satin
    Lay me down on a bed of roses
    Sink me in the river, at dawn
    Send me away with the words of a lovesong - The Band Perry

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie