Potters Corner wint virtuele Grand National

Moderators: Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Potters Corner wint virtuele Grand National

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-20 23:45 Tip de Nieuwsredactie

Nos / Twitter
Overige

Afbeelding
Het paard Potter's Corner heeft de virtuele editie van de Grand National gewonnen, de bekendste en meest iconische paardenrace ter wereld. Vanwege het coronavirus was de Britse paardenrace voor het eerst sinds de Tweede Wereldoorlog afgelast. Om die reden werd besloten een digitale editie te organiseren.

De virtuele race wordt al sinds 2017 gehouden om een indicatie te krijgen van de echte race. Aan de editie van dit jaar deden veertig paarden mee, die zo realistisch mogelijk waren 'nagebouwd' met moderne technologie en algoritmes.

En net als bij de 'echte' editie, die anders vandaag voor de 173ste keer gehouden zou worden op de Aintree Racecourse nabij Liverpool, konden Britten massaal gokken op de winnaar. Met als kanttekening dat alle winst naar de Britse gezondheidszorg ging.

Bekijk hier een video van de viruele race.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:15

wauw dat ziet er realistisch uit.......mogen ze van mij voortaan ieder jaar zo doen.

Ik heb helemaal niks tegen de rensport, maar de Grand National is gewoon een barbaarse race voor paarden. Sowieso de hele steeple chase tak van de rensport mag van mij afgeschaft worden.

Vlakke baan rennen kan ik dan zeker wel van genieten.

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie