Moderators: Firelight, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja
senna21 schreef:Oprechte interesse, aan wat voor praktijken moet ik dan denken?Je weet dat men daar ook 'oplossingen'voor heeft bedacht?
Sommigen (ouders) gaan ver om hun doel te bereiken.
bigone schreef:Ik zeg al jaren dat er een uitzondering op meten moet komen, op kampioenschappen , vooral regio en nationale de top drie meten, altijd en overal. Wanneer dit dertig jaar geleden zou zijn ingevoerd waren de namen op kampioenschappen behoorlijk door elkaar gehusseld.
Amber_anne schreef:Gebeuren dit soort dingen echt![]()
Ik snap niet precies wat er aan de hand is met het meten en waarom dat een probleem zou zijn
rien10 schreef:Ik heb wel meegemaakt dat de meter vroeg: "wil je een paard of een pony?" Daar werd dan op gemeten. Even flink hard de meetstok op de schoft laten neerkomen, pony zakt wat in elkaar, voila, 5 mm kleiner.
aadburg schreef:Amber_anne schreef:Gebeuren dit soort dingen echt![]()
Ik snap niet precies wat er aan de hand is met het meten en waarom dat een probleem zou zijn
Een pony die hoog in de toegestane maat zit is vaak meer waar dan 1 die er maar net in zit en 9 of 10 cm kleiner is. Daarbij is een grote D vaak meer waard dan een kleine E omdat men in het buitenland geen E pony's kent. Een grote E is vaak weer gewilder dan een klein paard, draait dus gewoon allemaal om geld. Vandaar dat men soms van die bokkensprongen maakt rond het meten.
Getup schreef:Heb zelfs wel eens wat gehoord over schoftoperaties / afslanking, maar of dat echt gebeurt...?
Werd er wat misselijk van, boeh.
Ayasha schreef:Mijn grote D (hij zit op de Max hoogte voor een d te zijn zou zelfs nipt er buiten kunnen vallen.) is met regelmaat de kleinste vergeleken met die van de pony-klasses die samen met de paarden inrijden gezien die rubrieken gelijk starten.
Let wel... België doet niet aan de E maat dus da’s op zijn minst frappant.
Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, BlackClaw, Daancha, Essie95, Felicxa, gatecrascher, Marretjuh, meniekske, Mkango, Muronia, nafkedemi, Nieuwsredactie, Piekosjj, SemrushBot, sterregoud en 34 bezoekers