Probleem met paard, welke behandeling?????? Lang verhaal

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

bigone

Re: Probleem met paard, welke behandeling?????? Lang verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 13:37

Alles hier op bokt terug lezen, topics genoeg over.
Ik zou het bij bosritjes houden en er geen duizenden euro’s insteken . Paard is blijkbaar goed kapot maar wanneer ze nu nog zonder pijn loopt, wat ik me niet voor kan stellen aangezien ze ook atrofie in haar rugspieren heeft, dan licht werk en pensioen.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 10:43

knorrieporie schreef:
knollentuin schreef:
Geen tips maar een dier van 8 dat zz z loopt ... Ik heb er toch moeite mee, ik weet dat het mag en gebeurd, maar zie toch dat veel paarden die jong hoog in de sport lopen overbelast en daardoor geblesseerd raken . Was het paard op röntgen goed voor je met hem begon?

I

Röntgenologisch (PROK) goedgekeurd

Prok is benen, zegt totaal niets over de rest. Ik ga er van uit dat je dit dier op 3,4 jarige leeftijd hebt gekocht en gezien de capaciteiten een flink bedrag hebt betaald. Dan is he des te zuurder dat er nu , vijf jaar later, deze ernstige, niet op te lossen aandoeningen uit komen.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:29

Inmiddels nog actie ondernomen voor je paard?

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 14:53

Wat je nu gaat doen bvb, ks operatie of iets anders.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 11:16

Toen het paard gekocht is hebben je ouders hem wel rondom laten keuren? Want op dit niveau op deze leeftijd was het geen koopje.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:01

knorrieporie schreef:
Paard was al rondom gekeurd bij aankoop dus daar hebben we niets voor bij hoeven betalen. Dat is ondertussen wel alweer zo'n 3 jaar geleden.

Paard was in het begin van het topic prok gekeurd maar dat was mijn vraag niet. Dier is nu 9? Welk niveau was jij toen je vier jaar geleden met haar begon en op welk niveau liep zij?

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 15:18

Ts , dus als ik het goed begrijp is het paard alleen prok gekeurd en niet bij aankoop vier jaar geleden door je ouders opnieuw gekeurd?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten