Goede onderlegger gezocht

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:41

Ik heb de Kentucky, de dressuurvariant, die is dunner als de springvariant en anatomisch gevormd. Heel tevreden over, merk nu echt het verschil en laatst weer eens mijn mattes bontje eronder gedaan maar na tien minuten afgestapt om te wisselen.

Wij blijven dus hierbij :)

Kingsley heb ik ook gehad maar vond ik echt geen succes. Stug materiaal.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:20

dieseltje09 schreef:
meiske1577 schreef:
Ik heb de Kentucky, de dressuurvariant, die is dunner als de springvariant en anatomisch gevormd. Heel tevreden over, merk nu echt het verschil en laatst weer eens mijn mattes bontje eronder gedaan maar na tien minuten afgestapt om te wisselen.

Wij blijven dus hierbij :)

Kingsley heb ik ook gehad maar vond ik echt geen succes. Stug materiaal.

Dat had ik ook toen ik de kinsley voelde in de winkel, vandaar dat die niet op mijn lijstje stond als mogelijke optie. (maar als iedereen er zo enthousiast over is schrijf ik hem toch niet helemaal af)

Kentucky bevalt dus goed?

Ja, bevalt mij heel goed. De kingsley pad merkte ik echt geen verschil mee. Toen een duur mattes bontje aangeschaft (via de configurator zelf samengesteld, goede service en heel mooi bontje). Hier liep hij al fijn mee, zonder loopt hij minder fijn.
Vier maanden geleden toch met valentijnskorting de kentucky pad besteld en absoluut geen spijt van gehad. Pasvorm is heel mooi, heb de dressuurvariant met bontrandje. Pad blijft heel mooi in gebruik. En, het belangrijkste, ik merk echt verschil, steeds meer een paard wat durft te ontspannen en verbinding te nemen. Nu zal dat niet alleen door de pad komen, maar hij geeft wel aan dat de pad zijn voorkeur heeft :D

Heb ook gekeken naar Ogilvy en Wingerden, maar vind dat wel echt heel prijzig om zomaar even te proberen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie