Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:11

ben benieuwd naar de bevindingen van de komende dagen. Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden want het is nog al een bedrag. Ik heb het er graag voor over maar dan moet het wel uitmaken.
Wat me opvalt is dat het achterste deel van de singel in de borst lijkt te 'prikken'. Dit geeft voor dan wel ontlasting en ruimte maar is het dan niet te veel een puntbelasting aan de achterkant van de singel?
Ik vraag me ook af of er zo veel verschil is met bijv. de Rossner Comfort.

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:09

Ik lees al vanaf het begin mee maar weet het nog steeds niet.
Mijn neopreen singel doe ik zo los dat anderen vaak zeggen: moet je niet nog een gaatje aansingelen? Hij zit hartstikke los.
Dus ik vraag me af of deze singel iets toe gaat voegen. Kan het me bijna niet voorstellen. Wat denken jullie?
Het zadel ligt als een huis, ook als ik dus niet strak aansingel. Het is wel een paard wat ruimer mag gaan lopen en in het verleden problemen had die nog niet helemaal over zijn. Vandaar dat ik steeds op zoek blijf waar ik haar nog meer kan helpen.

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:20

Dank je Taar_tje. Ik vraag me nog steeds af of het iets kan uitmaken als je normaal je singel behoorlijk los hebt zitten.....

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 23:35

Evony, ik bedoel de fairfax

Ik singel niet zo strak aan. Anderen vinden het in ieder geval los. Vandaar dat ik me afvroeg wat een Fairfax nog toe zou kunnen voegen, gezien het feit dat de neopreensingel al niet veel doet. Maar misschien zit hij tijdens het lopen of bijv. bij de galopsprongen wel strak. Geen idee.

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:01

Ik zat te kijken naar de singel van MSFC. Daar heb ik ook mijn zadel van. Het lijkt best wel op de fairfax en is ik geloof €130,-. Scheelt een hoop. Heeft iemand ervaring daarmee? Of stalgenoten?

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 11:57

weet iemand iets over MSFC singel versus fairfax singel? Ik zit heel erg tussen de twee te twijfelen. Scheelt een hoop geld maar wil natuurlijk niet minder geld uit geven en dan geen of onvoldoende resultaat boeken.

Promisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:59

Ik heb toch maar de singel van MSFC gekocht....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie