Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
Indestal schreef:Waarom kiezen jullie hiervoor?
Een bv full hoofdstel kan je toch ook op maat maken middels de gaatjes? Stel het is prachtig zacht sterk leer en heel mooi gestikt, dan snap ik dat wel...maar dit ziet er zo basic uit...
Ik heb een bartl hoofdstel al 12 jaar nog steeds als nieuw, was toen 180 euro, het enige wat ik nog wil is een ergonomisch kopstuk, dat kan ik zo bestellen..
Volgens mij wordt op deze manier een hoofdstel kopen gruwelijk duur...een mooi commercieel concept en als je dan ook nog een passer moet laten komen...
Damens jullie zien toch zelf wel of het past? Ik verwacht toch wel wat expertise met eigen paarden...dan heb je altijd nog een lesgever die mee kan kijken en een gaatje hoger of lager voor je zet.
Dit is wel fijn voor bv grote koudbloeden, paarden met smalle en lange hoofden waarbij standaard net niet past of bij shetties, brede kleine hoofdjes, net groter dan een mini maar kleiner dan een middelmaat...
Gebruikers op dit forum: bliksemflits, lambiek_lief, Mosh, roosjenat, Shinedown, Tesss84, xLiez en 17 bezoekers